Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Anton Chigurh skrev 2012-05-28 15:02:14 följande:
    Det är din trädgård, min kära Agri. Och det, besvarar också din fråga....
    Kunde du inte ha trotsat dina gayfobier och hoppat med då din trångsynte typ? Nästa gång kan du få dig en kall öl och ett nyp.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-28 15:16:52 följande:
    Jag tar med en flaska Eter nästa gång. YOU HAVE A DEAL, å underbara Hjärta Agri Hjärta
     Solig Bara inte etern är till för mig. Jag vill ju uppleva hur det är att bli hanterad av en sådan redig karlakarl som du oh fantastiske manlige Anton. Hjärta{#emotions_dlg.flower}Hjärta
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Fantastiske supermuskulöse Anton Chigurh skrev 2012-05-28 15:25:39 följande:
    Näädå, Etern är till gubben, jag vill ha dig för mig själv. Jag tror du skulle bli mer än nöjd med mig. Underbara kvinna......
    Tror????? Tror?? Men Anton nu blir jag lite osäker. Vet du inte att jag skulle bli nöjd? Förvånad
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh - mannen som gör en kvinna salig genom sin blotta uppenbarelse skrev 2012-05-28 15:39:01 följande:
    Jodå, du kan va helt lugn, kära Agri, fantastiske supermuskulöse Anton är bara lite blygsam av sig. Inget som skall upprepas. Lovar.
    Puh! Vill inte vara med om några tveksamma fjollfasoner här inte. Jag vill bli uppslängd över Grålles huv och bli visad rejäl manlig kärlek. Sådär som bara du kan underbara, viljestarka, genomkloke Anton. Hjärta
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-05-28 21:17:43 följande:
    såklart, de är all over the place i Göteborg..är det inte så där du bor Birger?
    Det är väldigt ont om dem i Stockholm iaf. Thank god!

Är du kåt Aynrand?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Mannen som får änglar att gråta av lycka 2012-05-30 14:27:30 följande:
    Även om du inte traskar runt i ett par 45:or är du en väldigt, väldigt begåvad människa. Och en sagolik gudinna dessutom.
    Naaaaaaaaaaw!!! Gullemulle dig Anton! :-P Hjärta

Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-05-31 23:37:49 följande:
    Min är finare....
    Din hade ju satt på sig strumpbyxorna åt fel håll.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-06-03 14:05:15 följande:
    Å så en av dom vackraste videor jag skådat på jävligt länge. Fan va snygg....

Och den påminner mig om underbara Agri.

">

" target="_blank">

Tänkte på dig när jag körde hem i torsdag. Klädd i kostym, körandes tysk pansarvagn och Rammstein på högsta volym. Du hade blivit stolt över mig pretty Anton. {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-04 21:46:52 följande:
    Jag har tråkigt.
    Någon som vill leka med mig? 
    Leka vad?
    Och's förslag lät ju iofs festligt.

...eller den festliga leken "vems fjärkontroll är kopplat till vems ägg". En riktig partyhöjare.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-06-04 22:14:11 följande:
    Det är en väldigt bra idé faktiskt. Jag skulle aldrig våga mig in i en sådan affär på egen hand.
    Kom hit!
    Jag tar med er till min favvisaffär. Bara mycket trevliga damer som jobbar där och ett inte alls puttenuttigt sortiment.

Komsi komsi...
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden