Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Det här måste vi fira med en stor tantrumpa. Tungan ute

• lille Birger

Ser ni vart den här bilden är tagen:

?
  • lille Birger
    Kattdamen skrev 2012-07-10 22:45:12 följande:
    Ni menar att ni har en seriös diskussion? Intressant.
    Vita lår.
  • lille Birger

Nu har vi äntligen fått in snuttefilten i tvättmaskinen. Jag satte den på 30 grader, hoppas det blir bra. Tyst

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-12 15:25:28 följande:
    Birger, för helvete, nu har du allt sketet i det blå skåpet, vet du hur mycket bakterier, kvalster, fästingar, bromsar, knott mm mm det finns i en snuttefilt ???

En hel del kan jag tala om, och det enda sättet att rensa ut möget är att du vittvättar din snuttefilt, således, Birger...gör om, och gör rätt.

In med filthelvetet i tvättmaskinen, ställ den på vittvätt, helst 110 grader, gärna sk extra-long-program, så skall du se att den blir ren som aldrig förr. Ös gärna i 1 liter Klorin samtidigt ihop med tvättmedlet, som du förresten ökar till fyrdubbel dos.

Lycka till, Birger.Solig

Oj, det låter omständigt. Förvånad
  • lille Birger

Nallebjörnen var väldigt ängslig medan filten tvättades, han brukar bli sån när vi inte har tillgång till den. Nalle Han stod med tassarna och nosen tryckta mot glaset på tvättmaskinen under hela processen. Nu hänger filten och torkar.

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-07-12 18:40:02 följande:
    Gjorde du som jag sa nu då ???
    Lille Birger vet inte var som menas med vittvätt. Nallen vet det inte heller, han tycker på axlarna. NalleObestämd

I morgon kommer i alla fall min mamma hem!!! Glad    Jag har saknat henne jättemycket.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-07-12 22:24:04 följande:
     Nallen vet det inte heller, han tycker på axlarna. NalleObestämd
    Rycker på axlarna.

Jag brukar säga bittersnippa. Solig
Svar på tråden Trash-tråden