Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

och skrev 2012-06-05 16:56:48 följande:
    Jag tror att syftet med bridgespelande är att utbyta illvillig information om bekanta och äta kakor och smörgåsar faktiskt.
    Det fixar du nog.  
    Ha! Och där bjöd du in dig själv.

Du är så välkommen så. Vi tar dildoshoppingen samtidigt. Är du riktigt snäll tar jag med dig till Rosenlundsgatan så kan vi hitta riktigt roliga leksaker. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-06-05 16:59:01 följande:
    Din röv, min kära, är....hur skall jag säga det, den är....nu får du inte bli upprörd, jag säger bara min ärliga mening, det blir nog bäst så, eller hur ???

Vi skall vara ärliga mot varann, min underbara Agri, även om det kanske rör upp känslorna en aning. Således :

Din röv, efter vad jag har sett av bilder på den, är :  Nåt in in helvete fin, den är tamejfan nåt av det grannaste jag skådat. Den är,  Agri, vad jag kallar en perfekt röv.
    smiley blushing
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-06-05 17:45:44 följande:
    Det är ingen stridsvagn. Men du skall veta, Agri, att jag uppskattar den. Väldigt mycket...

Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-06-05 17:45:44 följande:
    Han vet inte hur man spelar det, men han kan andra skojiga spel/lekar.

Nallebjörnen och jag vill också se bilder! Vi är båda väldigt nyfikna av oss.

En gång när jag lämnade nallebjörnen utomhus hade han, när jag kom tillbaka, satt sig under en stående kvinna med kjol. Men det var för att det hade börjat regna och han inte ville bli blöt. Nalle
    BJ du har visst sett väl valda delar av mig.

Men jag släpper väl in dig igen. Jag provar ju på att vara artig idag. 
    Naughty by nature
  • Agridulce

[quote=65263785][quote-nick]I Rose I skrev 2012-06-07 23:26:19 följande:[/quote-nick][/quote]Det där ser ut som en bra lördagsmorgon hemma.

Naughty by nature
  • Agridulce
    I Rose I skrev 2012-06-08 08:52:59 följande:

God morgon Rosen,Solig
    Det såg också trelivgt ut.
    Fast egentligen är jag mer en rep/läderboja-tös.   
    Naughty by nature
  • Agridulce
    och skrev 2012-06-12 18:21:53 följande:
    Jag tänker på trevliga saker man kan göra.
    Är du färdig med att väva trasmattan av gamla smörpaket?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-06-12 22:10:53 följande:
    inte så slynigt men det funkar...man vill verkligen straffa en kvinna som håller på med det eller hur?!
    Det tycker jag definitivt.
    Fast i "och's" fall så är det bättre att inte straffa. Hon har inte gjort sig förtjänt av det.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden