Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-01-09 20:53:22 följande:
    Japp, jag har en sjal och den funkar ju rätt bra, men jag har inte riktigt fått till snitsen ännu, knyter alltid för hårt eller för löst och jag vill inte gå på toaletten med honom i sjalen.. känns... fel
    Du vänjer dig, jag lovar!
  • Yoyna
    lille Birger skrev 2012-01-09 20:54:38 följande:
    Jag tycker det är lite märkligt att du inte känner någon som har förmågan att trösta en person som är ledsen. Det är väl inget stort krav? Så om man kryper upp i famnen med tårar i ögonen blir man nedknuffad på golvet?
    Ja, jag och mina vänner praktiserar gammeldags uppfostran. Barnen ska vara tysta och snälla. Ramlar de får de skylla sig själva. 

Men någonstans inom mig har jag hört att det finns en omvårdande sida, så om du verkligen verkligen var ledsen skulle jag iaf räcka dig en näsduk. {#emotions_dlg.flower} 
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-09 20:52:36 följande:
    Absolut. Jag ska ge dig allt det där och lite till.
    .......när jag har hämtat mig sen höstens chock.
    MIG????

Nä du! Jag tar vad jag vill ha. Du ska inte hämta dig alls, oroa dig inte.
  • Yoyna
    och skrev 2012-01-09 21:03:10 följande:

Jag tycker att Anton borde försvara min heder här.
    Förlåt baby!
  • Yoyna

God morgon fina!

Idag ska jag vara väldigt lydig, göra som jag blir tillsagd och sedan få min belöning. Låter bra va?

I övrigt njuter jag av kombinationen kyla, sol och snö! Vackert!!!

(till alla!!!)

• Yoyna

BJ??? Jag förstår dig inte riktigt? Är du orolig för min fysiska status eller vill du att vi ska gå till gymmet tillsammans så att jag kan visa dig hur maskinerna fungerar?

• Yoyna

Ledsen BJ, Sveriges starkaste kvinna kommer jag aldrig vinna. Men snällaste kanske?

• Yoyna

Tack och! Jag är övertygad om att du skulle klara dig utmärkt utan mig! Anton verkar ha rätt arsenal för att täcka upp för mina eventuella brister i stöd

• Yoyna

BJ, men så trevligt! Ska du handla? Jag antar att Mc Donalds är uteslutet? Nu är ju inte fontänerna igång på vintern men annars är det mysigt att sitta där och äta mjukglass!

Hehe, när jag var yngre och mindre välartad (håll för ögonen BJ) så roade vi oss en natt med att hälla tvättmedel i de där fontänerna. Väldigt intressant!

Svar på tråden Trash-tråden