Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Men Agri... Kom igen, ge nu inte BJ falska förhoppningar! Du har varken jätterumpa eller humör (förutom ett gott sådant)

• Yoyna

Det skulle aldrig falla mig in att anmäla någon annan. Vad tjänar det till och vem är jag att döma? Vill någon sprida anklagelser, propaganda eller uppvigla massan så finns det andra ställen som är värre och dessutom mer effektiva än FL.

Jag väljer mina strider och de finns inte på ett öppet nätforum

• Yoyna

Nä, det är ju sant förstås BJ! Vilket minne du har? Så då kan jag alltså vara säker på att jag inte får just färgglada tights när jag fyller år?

Hur gick det i V-by? Shoppade du nått? Proteinpulver?

• Yoyna

Jag förstår att det kan vara befogat att anmäla och beundrar er med ork och tålamod att engagera er.

Men jag menar, som i Mrs fall, ett dygns avstängning... Vem tystas av det? Blir det en längre avstängning är det inte så svårt att skapa ett nytt konto heller antar jag?

Kanske borde jag bry mig mer... När jag blir en bättre människa? Puss

• Yoyna

Tack NG! du är gullig, jag är lam i de allra flesta frågor men jag kompenserar det med min charm..

Hahaha!

• Yoyna

BJ, jag är helt övertygad om att jag har rätt kompetens för att ta hand om dig, oavsett om du behöver lugnande, snuttehjälp eller en anatomilektion. Om någon bråkar med dig så hälsa att du är helt trygg och att du får det stöd du behöver!

• Yoyna

NG, mm Gud är nog rättvis... Tror jag?
    Du är förövrigt det gulligaste som gått i ett par högklackade!

• Yoyna

BJ, mina bekanta vet redan att jag bara vill ha hårda paket. Tack ändå.

Men du, du skulle gått in på typ Lindex eller KappAhl, de har såna har jag sett? Rosaglittriga ville min dotter ha men jag ignorerade hennes önskan...

• Yoyna

Jag kommer aldrig kunna bli medlem Anton!!! Men det kanske går bra ändå?

BJ, du kanske bara får mjuka paket? Stickade strumpor och så?
    Nej, det var inte snällt. Men jag är inte en direkt snäll mamma och min gräns för vad som är ok att visa sig ute i går långt innan rosaglittriga öronmuffar.

Svar på tråden Trash-tråden