• och

Trash-tråden

Yoyna skrev 2012-02-11 18:55:32 följande:

Mm, verkligen!!! Det tror jag att han kommer att gilla!
    Jag har en jättefin fotcreme som luktar rosor eller nåt, om han avlsutar med att smörja in mina fötter med den när lacket torkat så kommer han lukta gott om händerna med. Blir jättebra tror jag. Han kommer älska det.
    The hard way is the right way.
  • och
    lille Birger skrev 2012-02-11 19:47:20 följande:
    Det förvånar mig, han som brukar vara så blyg av sig.
    Han höll tassarna för ögonen när han berättade det.

Är det sant? 
  • och
    lille Birger skrev 2012-02-11 20:22:26 följande:
    Nej, det måste vara något missförstånd. Jag brukar låna mammas linnen ibland när jag inte har några rena. Har även haft hennes bh, men aldrig trosorna.

Har det gått bra annars? Hoppas han inte har varit för klängig. Nalle
    Jag är lättad över att höra det, Birger. Väldigt lättad.

Han har druckit upp mitt vin och somnat, så klängighet har inte varit något större problem. Han snarkar dock som f-n.  

• och
    Yoyna skrev 2012-02-11 22:21:52 följande:
    BJ, och har lovat att buda din nalle hit till mig.
    Han ville gärna prova på att få smisk hann han mumla fram innan han slocknade.

Kan vara bra att veta.  
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-11 23:11:20 följande:
    oj... Svär du åt mig Anton??? Nä, jag känner dig nog inte tillräckligt. Är lite rädd nu om jag ska vara ärlig.
    Till skillnad från vissa andra så delar jag med mig. Så du behöver inte blir rädd, Yoyna.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-02-12 14:11:44 följande:
    Nädå, inte alls, kära Yoyna, men jag kan ju inte hälsa till samtliga fruntimmer som läser i tråden att :

"Ha en trevlig söndag, alla mina damer, och tänk på Anton. Tänk er : att Anton, och framför allt hans organ, befinner sig långt inne i er. Först mellan benen, sen i munnen. Söndagen kan inte bli trevligare än så".  

Eller det kan jag kanske !!!! ???

Hej älskling Hjärta

Må din söndag bli full av internetuppkoppling.

Agri: Jag syftade på Anton. Pga honom har jag varit tvungen att radera halva min telefonbok.    
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 14:31:55 följande:
    Du, vet du... Jag är inte alls lika foglig som och. Inte på långa vägar. Håll du i din taktpinne (för det krävs lite mer än så för att få mig på knä) så får vi se vem som är kapabel att avgöra om puss eller kram är lämpligast...  

och!  
    Men Yoyna, vänner hjälps väl åt?

Om du hjälper mig, hjälper jag dig.  
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 14:54:26 följande:

Klart vi hjälps åt baby! Menar du att du ska få ner mig på knä och vice versa? Eller menar du att vi ska pussas och kramas?
    Av säkerhetsskäl och risk för raseriutbrott tänker jag inte utveckla det mer här.

Men jag pussas och kramas gärna med dig. Hjärta 
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 15:02:45 följande:

Då får du vara så snall och utveckla det någon annanstans tycker jag! Hjärta puss å kram
    Så, nu blev nog allt glasklart. Solig

Birger, nallen är på väg, han kommer krama dig så snart han är hemma igen.

Yoyna, straffa nallen hårt för att han snodde mitt vin igår.   
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 16:23:16 följande:
    Och, tack! Ja, nu förstår jag precis vad du menar! Ber om ursäkt för min trögtänkthet tidigare!

Nalle står just nu i skamvrån med tårar i ögonen.
    Jag tycker att du borde hänga upp honom med klädnypor i öronen och plocka fram en piska.

Hade jag fått ha mitt vin i fred igår hade bla du fått ännu fler nakenbilder på mig. Nu blev det inte så. Ha det i åtanke när du fortsätter med bestraffningen. 
Svar på tråden Trash-tråden