Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Anton: Byt ut den sista meningen mot "vill du vara min glass?"

Birger, du kan absolut bjuda på glass. Eller te med honung?

Mrs: åååh!!! Så gulligt! Har du lyckats fånga det på bild? Du kan väl visa sötplutten?

• Yoyna

Agri, jag får väl aldrig stryk?!?

Men hallå, kvinnor kan väl ejakulera? Eller vad heter det när kvinnor sprutar?

till alla som vanligt, speciellt till fina underbara!

Anton, vilket av mina förslag gillade du? Te med honung?

PM, ja jag tycker mig minnas att du menar att du gör skäl för ditt namn. Källa på det?

• Yoyna

Det känns som att jag är den enda i sällskapet som inte är överförtjust i katter? Tycker mest att de hårar...

• Yoyna

BJ, håll dig till te med honing på nått litet mysigt café! lita inte på kvinnorna i den här tråden, de är nog inte representativa för den målgrupp du siktat in dig på raring!

• Yoyna

Agri, tycker som du gällande katterna. Håller dock inte med dig angående förslaget till BJ. Det är inte ok att uppmana till användande av hallucinogena droger...

• Yoyna

Hmm... Coola svampar? Med tanke på BJ:s tidigare referens till västerort så är jag tämligen säker på att suspekta svampar kan komma att förtäras..!

• Yoyna

Agri: jag ÄR Snövit! Ska skicka dig en bild! NG har redan sett den

Har ni en skön eftermiddag?

• Yoyna

Hahaha, Agri! Du är så charmerande! du vet du och jag spelar i helt olika divisioner gällande oskyldighet. Din är påstådd och ett trevligt komplement medan min är medfödd och genuin...

Hur gick det med de där budorden vi påbörjade för länge sedan? Någon som minns?

Svar på tråden Trash-tråden