• och

Trash-tråden

lille Birger skrev 2012-02-12 17:13:49 följande:
    Sitta på hans ansikte också. {#emotions_dlg.djavulsk}  Det gjorde fröken på mig en gång när jag lagt en sak på hennes stol.
    Ditt huvud?

Yoyna kommer skicka nalle vidare till Agri sen, hon får fixa den biten. Solig 
    The hard way is the right way.
  • och

Hej Agri Solig

Du kommer snart vinna ett fint pris. Oklart vad, dock. Men välförtjänt. 

• och
    lille Birger skrev 2012-02-12 19:59:21 följande:
    En gång när jag hade gjort ett hyss skyllde jag på nallebjörnen, men fröken gick inte på den.

Det är inte schysst att ge sig på den som är mycket mindre än en själv. Förstår att ni känner er stora och starka när ni är elaka mot nallebjörnen.

Och, du hade själv kanske inte tyckt att det var så kul att någon kille som är mycket större och starkare än dig hängde upp dig i taket och piskade dig. Den gyllene regeln säger ju att man ska behandla andra som man själv vill bli behandlad.
    Det måste vara något fel på den regeln. Jag skulle aldrig kunna piska någon. Fullständigt otänkbart.

För övrigt är Nalle Yoynas ansvar nu. Skäll på henne, tack.   
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 20:21:12 följande:

Jag var lite besviken över den snåla utdelningen tycker jag. Skärpning!! (Det vill säga, sluta skyll ifrån dig på en nalle och bristfällig fylla!)
    Tappat telefonen i ett vinglas? Funkar det?
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 20:29:56 följande:

Nej, det funkar inte. Om det inte är så att du menar att endast kameran eller mms-funktionen pajjade? Kyss
    Den kanske gick sönder och skickar automatiska sms av sig själv? Är det helt tekniskt omöjligt?

Men okej, så vad vill du ha för bild då?    
  • och

FL är ju aptråkigt. Man får inte nominera folk till saker i trådar om de inte själva skriver i tråden.

Idiotisk regel. *surar* 

• och
    Yoyna skrev 2012-02-12 20:41:04 följande:

Vad har du nu hittat på?
    Agri kommer känna sig jättehedrad. Drömmer
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 20:52:16 följande:

Alldeles säkert!

Vi kan hitta på egna lokala nomineringar här tycker jag. 

Jag nominerar och till "mest omtänksam". Solig    
    Åh! Tack! {#emotions_dlg.flower}HjärtaSolig

Agri kommer att hålla med. 

Jag nominerar dig till den mest skenheliga tror jag om det finns någon sådan kategori? Lilla lammet, liksom.   
  • och
    Yoyna skrev 2012-02-12 20:58:41 följande:

Bääh?? För jag vet inte om tack är rätt ord... Obestämd

Nej, nej. Det var en komplimang.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-02-12 21:00:23 följande:
    Det var ju ett ytterst listigt nick du använde. Hon kommer aldrig kunna gissa att det var du.
    Men alltså, hon kommer känna sig lite smart när hon listar ut det (om hon nu gör det). Då blir hon glad för att hon är smart, och förhoppningsvis lite mindre benägen att slå ner mig med ett baseballträ.

Och så kan inte moderatorn skälla lika mycket på mig. 
Svar på tråden Trash-tråden