Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

HonHarPlattMage skrev 2012-10-13 18:54:01 följande:
    Han mamma kanske inte sade åt honom att bada innan han åkte iväg. Obestämd
    Jag tror PM's mor är en omtänksam kvinna. Jag tror hon har sagt åt PM, att alltid duscha efter att PM har knullat, men att PM gav fullständig fan i vilket. PM var trött och rejält utknullad. En dusch var det sista PM tänkte på innan han steg på bussen. PM kunde inte veta att MARIA skulle åka med samma buss. Hade PM vetat om det....då hade PM duschat.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-15 14:42:55 följande:
    Jag ska nog ta med mig nallen till vårdcentralen i morgon.Nalle Han har känt sig krasslig i flera dagar nu.
    Har du testat Ecstasy, Birger. Lär ha en uppiggande effekt. Till nallen. Å inget annat. Vill inte uppmuntra dig, eller någon annan, till missbruk av något slag. Skulle va sexmissbruk då, men annars ingen uppmuntran från Anton att räkna med.

1342 km/h i fritt fall. Shit alltså. Genom ljudvallen. Från 39 kilometers höjd. Shit alltså. Manligt.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-15 15:01:00 följande:
    väldigt imponerande undrar hur fallskärmen fälls ut ..om det är en eller två och hur våldsamt inbromsningen är när fallskärmen fälls ut....många frågor alltså.
    Han dumpar skärmen på låg höjd, han skulle dö om skärmen vådautlöste på hög höjd, alltså i den höga fallhastigheten.

Helt normal inbromsning av fallet alltså. Men visst kan du tappa andan en aning även vid en normal dumpning. Beror på packningen av skärmen. Jag har varit med om några ganska kraftiga inbromsningar, men du svimmar inte, iaf inte om du är fullt frisk med normalt blodtryck å så.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-15 15:12:48 följande:
    jo vid ett normalt hopp på cirka 800 m eller högre men gubben föll i en hel annan hastighet än cirka 200 km/T
    Jojo, men han väntar såklart med å dumpa tills han är på lägre höjd, där fallhastigheten ligger runt 200 km/h. Den höga fallhastigheten i början av hoppet beror ju på lägre luftmotstånd på dom höga höjderna. Jag strävar efter att lösa skärmen på 750 meter. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 15:25:28 följande:
    Erhm.

Kan vi inte prata naglar istället?
    Jag målade om mina idag.  
    Va fan......
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-15 15:26:48 följande:
    Va fan......
    Men okej. Jag klippte mina nyss. Fingernaglarna alltså. 
  • Anton Chigurh
    Anton Chigurh skrev 2012-10-15 15:27:33 följande:
    Men okej. Jag klippte mina nyss. Fingernaglarna alltså. 
    Så..........kan vi återgå till fallskärmshoppning nu !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 15:34:57 följande:

Man ska fila Anton.

Även män.
    Naglarna består ju av fina lager som lätt skivar sig.

När jag bodde i London hade jag en vän, en riktig yardie, han var jamaican, runt 45 (jag var 19, det var en vacker, gränsöverskridande vänskap), han hade stora, grova händer och hade en röst som skrek typ Guinness och gräs.
    Vi satt i en park en dag och jag minns inte hur, men naglar kom på tal (go figure) och jag hade en nagelfil i väskan (go figure) och började fila hans naglar (inte utan protester). Och jag lovar dig Anton, att han blev såååå glatt överraskad över hur fina och LENA hans naglar blev.
    Sedan den dagen fick jag fila Mr Lorenzos naglar i hemlighet då och då (för han var en macho, lång, stor, lätt homofobisk yardie som hellre skulle kasta 1 kg gräs i Themsen än ses filandes naglarna).

Fint va?

Brukar jag, helt ärligt, också göra. Fila alltså. Å så går jag på fotvård regelbundet. Känns alltid underbart efteråt.
  • Anton Chigurh
    Fallskärmshoppning var fan så mycket mer intressant. Nu skiter jag i detta. 

Må så underbart, mina vänner.Solig 
  • Anton Chigurh
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-15 22:36:10 följande:
    Den där serien på SVT är nog inget för mig. Rynkar på näsan

Jag fastnade istället framför en video med en kille som har vunnit världens starkaste man!!! och som nyligen har skaffat ett eget gym!!

" rel="nofollow" target="_blank">

Nallen satt i mitt knä och tittade också på videon. Han tyckte det var häftigt vad många gymsaker han hade i sitt gym. Nalle
    Helt överens där, Birger, tacka vet jag SoA......

Svar på tråden Trash-tråden