Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

och: Det beror väl på hur karaktärsfast du är skulle jag tro...?

• Yoyna

PM: ta två öl. Kram

Och, nej karaktär måste byggas från grunden. Du har för bråttom sötnos Gå å lägg dig nu!

• Yoyna

Jag har mer funderat över hur det gått med dina karaktärsövningar och. Ser att det går sådär va...?

• Yoyna
    och skrev 2012-01-23 20:34:38 följande:
    Min inbox var TOM när jag loggade in i förmiddags. Helt TOM!

Det här är f-n inte mitt fel, ta ansvar för dina egna handlingar, Yoyna.  

Min inbox är ofta tom och inte gråter jag för det. Nej, jag tar mig i kragen. samlar ihop mig själv och går vidare. Jag tar ansvar för mina handlingar (och även eventuell avsaknad av handlingar) men bara i de fall jag anser det rättfärdigat.
  • Yoyna
    och skrev 2012-01-23 20:40:34 följande:
    Jag noterar att DU har dåligt minne. Du skulle ju lägga upp ett träningsprogram för mig. Jag såg faktiskt fram emot att få detta.

Nej, mitt minne är utmärkt (eftersom jag ännu är ung och omärkt av tidens tand ). Det var DU som bönade och bad på dina bara knän om hjälp. Jag har aldrig lovat dig det eftersom jag vet att det är ett omöjligt uppdrag att bygga din karaktär. Du är ett hopplöst fall baby!
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:03:17 följande:
    Tom jag är upprörd å dina vägnar. Å andra sidan borde jag kanske vara glad att hon för en gångs skull riktar slangbellan åt ett annat håll.

Men herregud! Kände du inte att jag precis sköt en ärta på dig??? (visste att jag skulle ha tagit en dank...) {#emotions_dlg.djavulsk}
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:19:34 följande:
    Vet inte om jag ska sätta mig på dig eller sätta på dig.

Dålig täckning här i skogen, så mycket snö på ledningarna. Hur menar du? Kan bara utläsa att du känner dig osäker och velig...

Oskyldig
  • Yoyna
    Agridulce skrev 2012-01-23 21:25:19 följande:
    Hahaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!!

"och" är halvblind och Yoyna är lomhörd!!!! Det går utför med ungdomen. Eller ska jag månne säga tanterna?

Look who's talking?!

Selektiv syn och hörsel är utmärkta egenskaper  
  • Yoyna

Shayna... Varför har du tagit halva mitt namn??? vad kommer du försöka ta nästa gång? Valda delar av min man?

• Yoyna

Inte så ofta jag dedikerar en låt till någon men... Birger - här är till Dig!

">

Svar på tråden Trash-tråden