Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

I Blackrose I skrev 2011-08-28 16:36:13 följande:
    Det är dom enda jag haft så varit för gamla. Han som var min gymnasielärare var jag tokkär i. Jag älskade honom av hela mitt hjärta och vi flyttade till och med ihop (Lång historia). Att han var 20år äldre än mig vr ingenting jag tänkte på utan det var hela han jag föll för. En underbar personlighet. Han var rar, snäll, omtänksam, älskvärd, en god lyssnare, romantisk, intelligent och så hade han så vackra gråblåaögon.

Ålder har jag aldrig brytt mig om. Faktiskt. Jag har nobbat folk pågrund av detaljer i utseendet som jag inte kunde med men aldrig pågrund av ålder.

Kan bara instämma! Glad
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:38:31 följande:
    Nej det skall ingen behöva. fast för just min del är det rätt lugnt, jag lever, jag står här och jag kna njuta ssex, så jag känner mig lyckligt lottad, för de lyckades inte förstöra en så viktig del av livet för min del. Jag var ett offer och idag är jag en helt vanlig kvinna då.

Hitta nån att ha sex med är ju tja inte så svårt. Hitta någon man vill ha sex med fler än en gång, många gånger, kan umgås med bla bla kan vara svårare.

Egentligen letar jag inte. Men jag kunde önska att kärleken bara slog mig i huvudet en dag För jag är alldeles för dum för att fatta om eller när någon är intresserad och behandlar alla som mina vänner och det försvårar säkert en del.

Nu är vår middag klar, dags att duka och äta, är såååå hungrig!
    Va skönt att du hittat ett sätt att gå vidare!

Önska kan man ju men jag tror inte på att kärleken bara slår till. Därmot tycker jag att det är jätteroligt att para ihop folk!

Smaklig måltid!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 16:56:55 följande:
    Hhahaha dom älskar er va, de där PK mammorna

Älskar är rätta ordet! De skrattar plågat och sen vänder de på klacken och muttrar på vägen mot bilen
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:16:35 följande:
    Sann kärlek i sitt vackraste sköte!

De ser garanterat ut som CS när det går.

Citronsnippor!

Citronsnippor! aldrig hört, faan va roligt uttryck!
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:29:02 följande:
    Används flitig av mig och syrran. De bästa är att man liksom kan säga men usch vilken CS och ingen fattar

Innan CS blev helt bokat som användbart så testade vi lite andra varianter, CitronFitta, CitrusVagina, men CitronSnippa ja den blev så klockren så den behöll vi. Det blev ett surrogat ord för när vi egentligen ville säga jäva surfitta eller bitterfitta om någon/något.

Ja, men bitterfitta brukar jag och mina kompisar använda om oss själv när man är sur och jävlig och ibland även rättfärdigat less på livet/familjen/mannen.

Citronsnippa låter mer bara som nån som är sur och tråkig och kanske inte ens vågar erkänna för sig själv att sex är kul liksom!
  • Yoyna
    Yoyna skrev 2011-08-28 17:33:36 följande:

Ja, men bitterfitta brukar jag och mina kompisar använda om oss själv när man är sur och jävlig och ibland även rättfärdigat less på livet/familjen/mannen.

Citronsnippa låter mer bara som nån som är sur och tråkig och kanske inte ens vågar erkänna för sig själv att sex är kul liksom!
    Min slutsats (som jag glömde komma fram till i ivern över ett nytt och bra ord) är alltså:

Bitterfitta - kan man vara om man har skäl för det och är beredd att kämpa lite

Citronsnippa - sur och dum utan anledning (förutom dåligt sex kanske, men det är man ju oftast två om och där tänker jag mig att en CS inte är villig att dra sitt strå till stacken  )
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-28 17:47:45 följande:
    Perfekt tolkning tycker jag.

Nu skall vi cykla in till byn och köpa glass, blev sjukt sugen och imorgon tänkte jag köra igång med lchf och då blir det ingen glass alls så.
    Bara att lassa in ikväll då!  
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-08-28 18:31:17 följande:
    Vad fint ni bondar!!! Hjärta

Sötnosar  

Gullo! Jag blir väl alltid vän med alla som är trevliga?

(när jag har tid och ork att hänga vid datorn dvs...Obestämd)
  • Yoyna

Strohandlat färdigt nu NG? Hur gick det med den där ansiktskrämen du skulle köpa föresten?

• Yoyna
    Binary skrev 2011-08-28 18:35:41 följande:
    så det är här alla vackra kvinnor hänger...

Hej B! Drömmer jag vet inte, är det så???
Svar på tråden Trash-tråden