• och

Trash-tråden

MrsAssault skrev 2012-03-11 09:49:55 följande:
    Jaaaa han är underbar, skulle nästan kunna tänka mig att ligga med honom endast pga valbarometern. Tyvärr tillhör jag inget politiskt parti
    Starta ett nytt parti, kanske ett som är extra främlingsvänligt förutsatt att vissa kriterier är uppfyllda?
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 22:15:51 följande:
    Handläggare !!!!!!!!!!!! ?????????????

Vad  i helvete...................Jag skall ha chefposten över fängelsehålan, och inget annat, annars kan det min själ kvitta.

Nu får du fan ta å skärpa till dig lite, Mrs, du är på god väg att bli utan min röst i valet. OCH DET VILL DU VÄL INTE  ???
    Vilka ska sitta i fängelsehålan?

Åh, jag har ett förslag till bra straff, alla som hamnar där kan tvingas lyssna youtube-länkar som DW och NG har valt ut.

Du skulle spara jättemycket tid Anton, tid som du skulle kunna lägga på mig istället. Hjärta 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:27:06 följande:

Jag såg ett mycket intressant program för någon vecka sedan.
    Som handlade just om musik som tortyr. Det används t ex av förhörsledare.

Men att dissa Jill Scott på sättet du gör är helt oförsvarsbart.
    Jag måste nog kicka ditt lilla ass.    
    Ja. Det är faktiskt oerhört effektivt, och det används nog tyvärr flitigt.

Haha. Vill du ha min adress? Du skulle kunna skicka hit Aynrand på ett uppdrag?  
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:32:19 följande:

Haha och här dras gränsen för vad min generositet kan bidra med

Däremot skulle jag kunna tänka mig att ta med honom till dig personligen. Här ser jag massor av möjligheter. 

Det gör jag med. Frågan är om Aynrand är med på det? 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:34:49 följande:

Frågan är om Anton är med på det?
    Jag skickar bara några nya nakenbilder till honom under förmiddagen, så har han annat att tänka på och kommer inte märka något alls.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:39:24 följande:

Bra!
    Jag ringer Aynrand. 
    Ring mig i morgon så kan vi se vad vi kommer fram till.

Här är för övrigt ännu en jätteintressant tråd som handlar om kiss. För alla er som gillar sånt. Ingen nämnd och ingen glömd. www.familjeliv.se/Forum-22-426/m63935214.html 
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:48:38 följande:

Absolut.

Alla er?
    Jag ser vem som skrivit flitigt i tråden
    Kiss kiss    
    Ja. Fast enbart på uppdrag av Agri, hon vågade inte själv.
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-11 22:52:40 följande:

Har bruden fler kisstrådar?
    Kommer med jämna mellanrum, alltid samma ordval och samma nick som skriver i tråden. Tror ngn försöker dra igång en diskussion och liksom svarar sig själv.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-03-11 22:52:54 följande:
    Min underbara Goding !!!  Det där har du redan provat, det funkar inte, det vet du så väl. Det har redan kostat livet på 9 välmående herrar i sina bästa år.

Men okej, jag skall inte gnälla, jag finner ett visst nöje i att plåga livet ur dina tilltänkta partners, och så länge det inte renderar i att liken flyter upp vid måttliga vårregn, så fyller jag mer än gärna på i trädgården. Älskling !!! Hjärta
    Mm, fast jag vill kunna göra rabatter i trädgården utan att risker att gräva upp skelett när jag sätter spaden i jorden.

Vi har nog ett problem här.  
Svar på tråden Trash-tråden