• och

Trash-tråden

HäxanSurtant skrev 2012-03-16 23:09:37 följande:
    Jag kan ha fel, det har kanske hänt någon enstaka gång förr! Men som jag ser det, så skall du vara tacksam att HON vill ha MMS från dig alls Oskyldig
    Eller hur.

Det är bra med mig. Skönt att det är fredag. Solig 
    The hard way is the right way.
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-03-16 23:15:18 följande:
    Ja de är inte fel jag njuter av The Rock Masters – I Love Rock N Roll - Joan Jett och är barnledig för första gången sen januari om jag inte minns fel, förutom en natt. Men nu är hon äntligen hos sin pappa. De är nästan så jag önskar att jag var där med eller han är och vi levde det där svensson livet som egentligen inte klär mig alls... Nä för mkt nostalgi i mitt huvud hehe.... Jävla mans individ!
    Ypperligt låtval.

Gud vad skönt att få lite ledigt, det behöver man då  och då.  
  • och
    HäxanSurtant skrev 2012-03-16 23:37:10 följande:
    Ja de är gott, nu skall jag inta min nya soffa och kolla på ( läs Dregla) över Collin Farell!
    Du är så söt.

Hoppas du får trevligt, och kom ihåg att lägga dig i tid.  
  • och
    MrsAssault skrev 2012-03-17 10:29:49 följande:
    Precis så. Minus örfilarna iofs så långt har vi inte kommit än Men en gång när vi grälade så skrek jag "WHO DOES THAT ARE YOU A WOMAN?????" och då slet han vinglaset ur min hand, slängde det i väggen, tryckte ner mig i soffan och visade att han är en man fast det där vill jag inte tänka på nu då blir jag bara frustrerad.
    Förutsatt att det inte blev fläckar av vinet och att det inte var ett vinglas jag var rädd om så lät det där faktiskt ganska hm trevligt. Drömmer
  • och
    stringtrosor skrev 2012-03-20 23:40:10 följande:
    Imorgon ska jag träffa en tjej. Cool
    Vi håller nog alla tummarna för dig. Solig
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-21 11:23:56 följande:
    Jag saknar verkligen någon att snacka bra musik med.
    Jag har ett ex som var helt perfekt för det ändamålet.
    Han hade inte bara bra smak vad gäller kvinnor!!!
    Vadå, du kan väl prata hur mycket som helst om det med mig tex.
  • och
    PrimitivMan skrev 2012-03-22 09:52:08 följande:
    Sant fast en ruff miljö kan ha sin tjusning den med. Den första liknar ju mitt garage dit jag brukar ta mina "dejter" (ok de jag bjöd på en Roppe on the Rocks alltså). Enda inredningsdetaljen är kedjorna som hänger från taket och fotbojorna. Trygga kanske de inte känner sig men de hänger väldigt avslappnat iaf.

Skojar bara!! Jag våldtar aldrig någon mot deras vilja. Tar med våld möjligtvis (och inte mot någons vilja även om protester kan förekomma)   .

Men visst är det något sensuellt och vackert över att ta ett tag i en blus med båda händerna och rycka till så knapparna ryker. Hmm man kanske borde tillverka och sälja engångskläder. Med förgjorda försvagningar i tyget så de går lättare att riva sönder.
    En riktig man har muskler PM. Han kan riva sönder kläder utan "förgjorda försvagningar".
  • och
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-03-23 00:35:38 följande:

Mm låter som någon förtjänat lite smisk!
    Ja.
  • och
    Yoyna skrev 2012-03-23 23:06:38 följande:
    Såhär: innan NG ska göra någonting annat i Stockholm förutom det hon nu brukar göra så ska hon och jag dränka våra synder och sorger i mörkrött vin.

Hej Anton!

Jag vet att Gud ser allt, jag vågar påstå ATG jag är den mest gudfruktiga i det här sällskapet...
    TIllåt mig att småle iaf?

• och
    Yoyna skrev 2012-03-23 23:17:31 följande:
    Och är är en ständig bubblare på den listan, men hon tar sig aldrig in.
    Jag gör goda gärningar varje dag. Solig
Svar på tråden Trash-tråden