Trash-tråden
NG, är det så? Med tempus? Jag tycker ändå att det låter (skulle jag ha velat kursivera) fel med "Grym sex", även om det är imorgon??
NG, är det så? Med tempus? Jag tycker ändå att det låter (skulle jag ha velat kursivera) fel med "Grym sex", även om det är imorgon??
Har ni rett ut det Anton? Då ber jag om ursäkt för min tröghet, okunskap och dåliga förmåga att ta till mig sådant som borde verka självklart.
Men kan man inte säga ett sex? Ett samlag - ett sex?! Logiken är glasklar!
Haha, ser fram emot en djupdykning i ämnet när du ventilerat ur alla ångor NG! Vilken färg blev det?
Men Agri!!! Klart det spelar roll! Vi är väl ändå här (i skolbänken) för att lära!!! Sluuuuta! Annars ska jag skvallra till rektorn om att du ser rappen med pekpinnen som en belöning! Du kommer du få vässa pennorna varenda rast istället!!!
BJ: frukt är ju bra. Men du måste ju ha något mer. Gör en pastasallad med skinka (sorry och) så får du nog i det du behöver för att orka gymmet sen oxå!
Har jag skvallrat tidigare Agri? Det minns jag inte men isf var det alldeles säkert för ditt eget bästa!
NG, det låter jättefint!! Jag har inte målat naglarna på evigheter
hinner aldrig!!
Åh nej och!!!
Du gör mig outsägligt ledsen, mitt hjärta blöder och mina tårar gör min kudde så våt att jag kommer att vara tvungen att hänga den på tork och sova utan...
Anton!!! Kan Du leva med detta??? Skärp dig för faaan!
"Må det ofrivilliga celibatets tunga bojor drabba alla dem som icke uppför sig korrekt, visar vördnad och ödmjukhet eller på annat sätt vanhedrar S-hedern"
Var någonstans står det att jag inte får mucka gräl med Agri?!?!
Och, vi torkar våra tårar. Jag tror nog att det löser sig. Min stora erfarenhet (trots min ringa ålder
) säger mig att det mesta brukar ordna sig.