Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Bara över jorden? Var inte det en lite mesig ambition?

• Agridulce
    Anton Chigurh skrev 2012-08-17 20:07:16 följande:
    Ja jävlar, jag som trodde AGRI ansåg mig som helvetes snygg till både kropp och utseende......jaja !!!

Anton du vet att att jag tycker att du är stilig men du behöver tas ned på jorden ibland. Och du vet att jag kan ta straffet.

PM ser fö väldigt stilig ut också.
    Naughty by nature
  • Agridulce

Lite trött mest. Man blir ju jättetrött av midnattsloppet. Hörs ju på namnet liksom.

Jag trodde det skulle vara ett långt maratongökande men så dyker det upp en massa löpare iklädda smurfblå tröjor. Wtf????

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-08-30 10:10:27 följande:

Det var två slynor som stod och pratade. Plötsligt utbrast den ena:

-"Åhhh. Det luktar kuk!"

-"Förlåt!" sa den andra slynan. "Det var bara jag som rapade"

Men eeeeeeeeeeeeeeeeeeeeew!!!! Död
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Trust me skrev 2012-08-31 22:49:21 följande:

Eller som redan de gamla grekerna sa; det är inte svaret som är det viktiga utan förmågan att kunna ställa den rätta frågan.

Jag kan inte öppna tråden "Vem har du legat med på FL". Svara något smart och slagkraftigt åt mig är du snäll. Kyss 

Tycker det är coolt att FL helt plötsligt blivt självsanerande.
    Jag skrev precis i tråden men så är jag också en synnerligen trevlig och rar person.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-08-31 23:22:02 följande:

Vad för snuskbok då?
    Och's dagbok.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-09-01 00:16:28 följande:
    Misstänkte att det var just den boken. På din beskrivning låter den ungefär som jag hade gissat den skulle vara. Fått en känsla av att det är rätt mycket stereotypa karaktärer.

Hmm på tal om snuskbok. Undrar var jag har gjort av min "Berättelsen om O". Har fegat att ha den stående i bokhyllan och måste ha hamnat i någon låda. En verkligt omtänksam present från en fd  flickvän. Har den nog i serieform också.  

Fast nu måste jag ju nästan läsa boken för att kolla om den är så dålig. Ung som när jag läste Camilla Läckberg och ville slå någon efteråt för att språk och handling var så uselt.

Min "o-bok" ligger i troslådan.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden