Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Rotar man i min troslåda får man stå ut med fynden. Boken är där för att det är i närheten av sängen och den är lätt tillgänglig vid behov.

• Agridulce

God morgon A!
    Solen lyser med sin frånvaro på den här sidan. Och jag är frustrerad och kåt.

• Agridulce

Man kanske borde åka på solsemester till södern då. Sol och kåta män är inte att förakta.

• Agridulce

Du är så artig ibland PM.
    Hänger lite med dig här. Alla andra verkar vara ute och slåss med högafflar.

• Agridulce

Vinet är slut men jag kan knata ner i vinkällaren och hämta mer.

Regnigt och trist här. Är sugen på en kväll framför brasan. Kanske liggandes över fotpallen. Hör bältet som dras ur genom hällorna.......

• Agridulce
    Aynrand skrev 2012-09-01 18:18:24 följande:
    och om du inte vill lukta gott?
    Det där var en elak fråga. Jag doftar alltid smultronäng. Det är bara när jag vill addera den där extra lyxiga touchen som jag tar till tandkrämen.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-09-01 18:22:18 följande:
    haha hur applicerar du tandkrämen när du skall addera den där lilla "je ne sais quoi" på din lilla?
    Jag stryker dit det med min lilla pälsboll av utrotningshotad snöleopard. Inget är för exklusivt för min derriére.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-09-01 18:28:57 följande:
    hmm spännande.........hur länge har du haft den där pälsbollen?
    Det är nya varje gång. Det är därför snöleoparden är utrotningshotad. Å andra sidan är det sällan det är sådan fest att det är värt att ta till tandkrämstricket.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden