Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-21 15:04:12 följande:

Parfym?
    Var det inte mascara?
    Är det nån skillnad ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-21 19:03:34 följande:
    jag förstår dig. hon är oemotståndlig. 
    Finns det fler som är. En som kallar sig reflections, tex....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-21 19:08:13 följande:
    men puss. kärleksöverösande är så mycket bättre än bråk. Anton - har du checkat din mail på senaste?
    Nä, Goding,Hjärta och jag hinner min själ inte nu direkt heller, måste logga av en stund, jag kommer kolla jävligt snart. Det kan du va säker på. 

Hörs lite senare.

PUSS... WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 21:24:07 följande:
    Detta befäster min teori om att alla män bara gillar att prata och att de egentligen hellre hade knullat getter, nallar eller slädhundar.

NG, kramas och dricka vin? 
    Nu tog jag ju mig till Norra Ishavet utan några jävla slädhundar. Du förtjänar en ordentlig omgång rövsex. Den saken är klar...
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 20:44:27 följande:
    Nä. Jag har inte tagit mig ur sängen idag. Väntar fortfarande på morgonkaffet Anton skulle komma med.

Män är svikare.   
    MORGONKAFFE !!!  Jag är för helvete inte ens halvvägs hemma än, det är full snöstorm här. En fåk. Som dom säger på Öland. Och jag har varit tvungen till att strypa ytterligare en Isbjörn. Jag är lite sliten. Det är synd om mig. 

Men jag kämpar på, jag dras framåt, av oanade krafter. Jag vet vilken oerhörd god välkomstmiddag som väntar. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-22 00:07:29 följande:
    Du låter inte som någon djurvän. Stackars isbjörn.

Tänk om den hade en liten unge, den kommer att sitta och gråta intill sin döda mammas kropp och till slut svälta ihjäl.   

Anton!   
    Kreatur som ser mig som ett särdeles välsmakande mellanmål har jag för vana att strypa. Ja, Älskling,Hjärta så illa är det, men jag kan trösta dig med att jag endast tagit livet utav manliga Isbjörnar eftersom samtliga har innehaft en vikt över 225 kilo, som ju är vad honorna normalt väger. "Mina" mellanmåls-sugna nallar, numera 4 till antalet, vägde runt 600 kilo, så du behöver inte oroa dig för övergivna ungar.

Lite snäll är jag faktiskt. 

Ha en bra dag, Gumman. Solig 

Noterade du att du fick en snäll SOL i stället för en hemsk arg-smiley ??? 
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-22 08:11:59 följande:
    God morgon!! Hur mår ni?

till er som förtjänar det
    Tack, Yoyna, och detsamma till dig......WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2012-10-22 08:22:22 följande:
    Anton, har du verkligen förtjänat pussar?
    Va fan är det för fråga, Yoyna !!!

Jag misstänker att det har med Isbjörnar att förskaffa. Du tycker Isbjörnar har all rätt till sina mellanmål. Även om det kanske innebär vissa problem för mig. AnnelieHjärta tycker Isbjörnar skall få äta mellanmål, oavsett vad mellanmålet består av.

Jag är faktiskt djurvän jag också. Till en gräns. 

Du får en till. För att jag tycker så mycket om dig....WetKiss.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-23 08:18:31 följande:
    Japp!
    Fast jag är en 24/7 människa egentligen.
    Men den sämsta tiden på dygnet för mig är eftermiddagen. Då funkar jag inte alls.
    Typ mellan 15-18.
    Dödens timme är kl 04.00

Bara så du vet, Maria..... Kaffe
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-23 09:41:23 följande:
    Det är höst idag. Jag ska återuppta mina planer på att gå i ide.
    Jag vet en sak som piggar upp min Gumma.....Hjärta

" ja, vi har också färre hästar och bajonetter" 
Svar på tråden Trash-tråden