Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-02-12 20:09:35 följande:
    Det tror jag nog du kan . Fast nu känner jag att mitt snuskiga sinne börjar återvända som tur är. Började bli lite orolig, men sen fick jag en massa insipiration när jag spelade WF
    Just när det gäller den punkten känner jag att Agri har misslyckats på vissa punkter. Hmm... Gråter
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 16:28:14 följande:
    Jag tycker att du borde hänga upp honom med klädnypor i öronen och plocka fram en piska.

Hade jag fått ha mitt vin i fred igår hade bla du fått ännu fler nakenbilder på mig. Nu blev det inte så. Ha det i åtanke när du fortsätter med bestraffningen. 

Jag var lite besviken över den snåla utdelningen tycker jag. Skärpning!! (Det vill säga, sluta skyll ifrån dig på en nalle och bristfällig fylla!)
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:27:25 följande:
    Tappat telefonen i ett vinglas? Funkar det?

Nej, det funkar inte. Om det inte är så att du menar att endast kameran eller mms-funktionen pajjade? Kyss
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:26:22 följande:
    Det måste vara något fel på den regeln. Jag skulle aldrig kunna piska någon. Fullständigt otänkbart.

För övrigt är Nalle Yoynas ansvar nu. Skäll på henne, tack.   

Måste backa upp och här BJ. Hon delar nog inte din åsikt gällande den gyllende regeln. 

Nalle mår förstås utmärkt. Behöver inte säga mer än så.    Han ska åka på utflykt till Agri imorn och är väldigt nyfiken på det.
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:34:48 följande:
    Den kanske gick sönder och skickar automatiska sms av sig själv? Är det helt tekniskt omöjligt?

Men okej, så vad vill du ha för bild då?    

Nej det är nog inte tekniskt omöjligt!

Oj, får jag välja? Inget snuskigt iaf!!!  
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:38:22 följande:
    FL är ju aptråkigt. Man får inte nominera folk till saker i trådar om de inte själva skriver i tråden.

Idiotisk regel. *surar* 

Vad har du nu hittat på?
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:47:13 följande:
    Agri kommer känna sig jättehedrad. Drömmer

Alldeles säkert!

Vi kan hitta på egna lokala nomineringar här tycker jag. 

Jag nominerar och till "mest omtänksam". Solig    
  • Yoyna
    straight arrow skrev 2012-02-12 20:43:52 följande:

Ah, påminde mig om ett WF spel idag där jag inledde med "sadist". Var så nöjd och så drar fjortisen ur sig direkt! Va f-n liksom.

Det är elakt att skrämmas 
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:55:44 följande:
    Åh! Tack! {#emotions_dlg.flower}HjärtaSolig

Agri kommer att hålla med. 

Jag nominerar dig till den mest skenheliga tror jag om det finns någon sådan kategori? Lilla lammet, liksom.   

Bääh?? För jag vet inte om tack är rätt ord... Obestämd
  • Yoyna
    och skrev 2012-02-12 20:59:41 följande:

Nej, nej. Det var en komplimang.

Var det...? För att du tycker att jag är ett sött litet lamm? Oskyldig
Svar på tråden Trash-tråden