Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Nallen hittade en kärna i sin clementin. Nalle Nu vill han odla ett clementinträd av kärnan.

• lille Birger
    och skrev 2012-11-01 16:14:57 följande:
    Bra fråga!

Prinsessan Havrefras har bestämt sig för att gå på picknick. Hon har fått med sig en liten korg med mat( ngn som är mer matintresserad kan få fylla i vad den innehåller), och prinsessan har hittat en fin glänta i skogen där hon har lagt ut en filt och satt sig ner. När hon har ätit upp blir hon väldigt, väldigt mätt och bestämmer sig för att ta en tupplur i solen.

Fast när hon vaknar är hon inte längre ensam.

Så långt har jag kommit. Jag tycker jag har jobbat på ganska bra här faktiskt.     
    Du har därmed gjort dig förtjänt av en besinningslös fylla.
  • lille Birger
    Yoyna skrev 2012-11-01 19:27:32 följande:
    BJ: jag tycker att Hello Kitty är ok men vi har överdoserat henne här hemma så jag är lite less. Men hon är säkert en trevlig vän för nallen.
    Ja nallen verkar vara kär i henne. Skäms
  • lille Birger
    Detta måste vara en av de mest självgoda trådarna någonsin.
  • lille Birger

Anton, gjorde du den här gymövningen förut när du tränade mkt:

?

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-02 08:56:44 följande:
    Jag vet.. jag blir bara ledsen över hur folk ser på djur.. :( 
    Fast jag har ju inte ens hälften av allt det där du räknade upp till nallen. Skäms
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-02 10:06:36 följande:
    Men om nallen skulle behövt det, då hade du väl införskaffat det? :O
    Ja, jag tror det. Men nallen är kanske inte lika bortskämd som vissa husdjur. Som leksak kan han ta en gammal tidning eller en pinne som han hittat i skogen.

Skulle jag köpa ett Hello Kitty mjukisdjur till honom skulle han nog mest bli generad, röd om kinderna.
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-02 13:08:29 följande:
    Jag sitter för övrigt och kissar.
    När man kniper av strålen känna det alltid som en lätt orgasm. Någon annan kvinna som vet vad jag menar?
    Ja.
  • lille Birger

Jag fick smaka vin av mamma och pappa idag. Cool

Svar på tråden Trash-tråden