Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Förlåt älskade lilla hjärtat. Jag kan stava till ditt namn. Tom både för och efternamn. Kan du förlåta mig?
    Och du slipper ligga med och för hon har aldrig i sitt liv varit snäll.

• Agridulce
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-30 21:15:17 följande:
    Vad kallas det orangea klädesplagget den där gigantiska godzillakvinnan har på sig?
    Kasslersnöre.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-01 17:40:23 följande:
    precis
    vilket påminner mig om den allra första porrfilm jag såg...men en kvinna med sekreterarlooken som sög av en snubbe i ett städskåp....hon hade stora läsglasögon och tar hela satsen på glasögonen....
    ett trevligt minne alltså
    Märkligt vad många män som verkar ha sett den typen av film. Kvinnan med stora brillor alltså. Städskåpsdetaljen är dock ny.
    Själv har jag ju precis drabbats av glasögonbehov så nu kan jag väl också testa det där. Bolle med briller alltså.  
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-01 19:02:55 följande:
    Bra att jag kan leverera en ny detalj, du kanske kan doktorera i porrfilm med kvinnor som bär stora brillor (alltså inte solglasögon) suger kuk och tar satsen över linserna.....undrar vad avhandlingen skulle kunna ha för titel...

"Porr sett med nya ögon" naturligtvis.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-01 19:13:59 följande:
    låter bra mkt bra...måste finnas en problematisering i själva titeln, nå´t som ger akademiska stofiler stånd...

typ..spermasprut i ansiktet vs. stora brillor
    "Porr sett med nya ögon. Glasögon; framtidens bröstförstoring?"
    Så, nu har den en akademisk formulering. 
    Naughty by nature
  • Agridulce

Hmmmm... Om jag får rösta så blir det ugglebrillorna. Det känns mer som oskyldig flicka blir nerkinkad. Me like!

• Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-10-01 20:11:47 följande:
    Behöver du ha någon hjälp att studera fenomenet inför doktorsavhandlingen så kan jag hjälpa till lite med glasögonsprutsdelen. Jag är väldigt hjälpsam av mig och är alltid intresserad av att föra fram intressant och givande forskning.
    Du är så artig. Men nu passar ju inte mina nya brillor till något av teman. Men vi kanske skulle kunna skapa nåt nytt?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-01 20:44:49 följande:
    Hmm minns jag rätt så gömde de sig där, gubbens fru bakade på dörren på utsidan och undrade vad han höll på mig...hon sög och han sa att han var på toa...jag minns mkt väl det hela var lite barock.....
    Otroligt avancerad men ändå komplicerad plot.
    Var den fransk kanske?? 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2012-10-01 22:06:25 följande:
    ja den var fransk...en porr parodi a James Bond.....vilke blev James bande (james har stånd alltså haha)
    En porrodi?
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden