Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:51:45 följande:
    Och?
    Synd om han. Kan inte vara så jävla roligt å vara död.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 19:56:32 följande:
    Jag är uppväxt på Ulf Lundell och Depeche Mode
    Och det blev ändå folk av mig, typ. 
    Ulf Lundell är musikens La Haine. Sorry, Maria, men det är den nakna sanningen. 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 22:03:40 följande:
    Majakovskij är också död.
    Likaså Bob Marley och Peter Tosh  
    Eddie är mer död.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 22:13:09 följande:
    Han skulle tänkt på det när han skrev. Hade han varit lite (mycket) bättre så kanske han varit lika levande som Marley.
    Jag trodde Marley var död !!!
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 22:19:46 följande:
    Inte lika död som Eddie.
    I Svea Rike vill jag gärna tro att Marley är mer död än Eddie, fast mindre död än Jesus. Än så länge. 

Vad tror min underbara reflecHjärta ???
  • Anton Chigurh
    reflections skrev 2012-10-30 22:48:10 följande:

tyvärr A. i det här fallet tror jag mr M vinner.
    Usch då, är det verkligen illa ???
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 22:59:46 följande:
    Jag är helt övertygad om att fler svenskar vet vem Bob Marley var, än Eddie Meduza. Jag hade inte hört talas om snubben innan jag blev medlem på FL.
    Å jag kände till Mr Meduza långt innan jag hörde talas om Bobby....

Seriöst, Maria...såklart har du och reflec rätt, icke desto mindre gillar jag Eddie bättre. Men det är kanske tur det. Att smaken är som röven. Annars hade det bara funnits Eddie. Å inget annat.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:04:11 följande:
    Vadå illa?

Marley, inte bara en artist utan en politiskt engagerad världsmedborgare som inspirerade hela samhällen, framför allt sitt eget, VS Eddie Meduza? En snubbe som skriver låtar om runk och knull?

Nu blir vi snart osams Anton. 
    Har jag svårt å tänka mig. Du älskar ju mig på riktigt nu, Maria, förresten skrev Eddie om brännevin också, inte bara runka och knulla. Bara så du vet.....
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:07:20 följande:
    Ok nu är vi kompisar igen. Gravid{#emotions_dlg.flower}
    Visste jag väl......elvis1.gif
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:11:31 följande:
    Nej jag gillar inte inflationsord. 
    ???
Svar på tråden Trash-tråden