Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 22:57:48 följande:
    Ja den är helt galet deppig.
    Jag gråter och gråter... men någonstans är den ju oerhört vacker också.
    Har du läst boken? Tänkte göra det snart. Så snart jag orkar avsluta den sista boken i skittrilogin. Den tar aaaaldrig slut. 
    Har inte läst boken eftersom jag får klåda av Gardell. Hade inte tänkt se serien heller men blev helt fast på bara några minuter.

Gråter också. Mycket. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 23:07:13 följande:
    Får du klåda av Gardell? But why?

För mycket "allt ljus på mig jag är ett ständigt offer flamsa tramsa gråt tjut yl allt ljus på mig"
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 23:18:22 följande:
    Hahaha ...

Ja just det. Du och jag delar inte syn på den vackra lidelsen som driver konsten framåt .
    Typ. 
    Vackra lidelsen??? Det är en höknäst degklump med falsettröst som åmar runt och ständigt spelar offer. 
    Det är banne mig som är den vackra lidelsen varenda gång jag behöver uppleva eländet. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 23:19:29 följande:
    Ja, fråga mig vad du vill-trådarna är en salig blandning mellan faktiskt ganska intressanta saker och total, tom, fet meningslöshet.
    Jag tycker det är ganska otäckt när det tex är en som anonymt kallar sig barnmorska och sen sitter och uttalar dig. Det finns ingenting som verifierar att personen verkligen är det och alla gravida ser det som ett halleluja att någon besvarar alla deras frågor. Om hon svarar rätt el fel är oväsentligt för det är ju äntligen någon som svarar dem. Kräks
    Naughty by nature
  • Agridulce
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-15 23:25:09 följande:
    Vänta lite nu, har NG varit en anonym barnmorska?
    Hur fick du nu till det där?
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-15 23:26:19 följande:
    Hahaha...puss och kram!!!
    Puss och god natt. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-15 23:28:20 följande:
    Okej, jag ändrade liteSkäms, men du skrev ju faktiskt "sen sitter och uttalar dig."   när du pratade till NG alltså. Nalle
    D och S är för nära varandra på tangentbordet. Sorry.
    Agridulce skrev 2012-10-15 23:20:03 följande:
    Vackra lidelsen??? Det är en höknäst degklump med falsettröst som åmar runt och ständigt spelar offer. 
    Det är banne mig som är den vackra lidelsen varenda gång jag behöver uppleva eländet. 
    Skrev fel här också. Det skulle ju stå "Det är banne mig jag som är den vackra lidelsen varenda gång jag behöver uppleva eländet." 

Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-16 13:52:10 följande:
    Aaaahhhh nu förstår jag!
    Nej. Alltså det är så jobbigt att se på film!
    Skicka en gräddtårta med typ jordgubbar, så kan jag se på den ikväll.
    Oh och en flaska vin. Rött.

Gräddtårta? Why? Weird.

Jag ska fotas om en stund. Funderar på om det hjälper med tejp och spackel att få bort 20kg och 10 år. Det kanske är det jag borde använda tårtan till? 
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden