Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-12-13 22:35:34 följande:
    Och, jag ska snida till en träslev å skicka till dig!

Anton, vilket träslag förespråkar du?

NG, har du bestämt dag för bio?

Puss!
    Vilken pärla du är, Yoyna, henne skall du vara rädd om, Anneli, hon är ju redig som få.

Till saken !!!  

Rotting är ett trädslag, eller nåt åt det hållet iaf :

"Rotting framställs av den slingriga stammen från vissa palmarter i familjen Lepidocaryodidaea. Främst Calamus rotang. Vissa rottingpalmer kan bli nära tvåhundra meter långa".

Även fast Maria gillar å bli piskad hårt med en rejäl rottingpinne, så är det mycket olämpligt som råmaterial till en bra slev, nä, Yoyna, vill du var lite tråkig....så snidar du den i Ek, en träslev i solid Ek tål ca 70 minuter i en öppen spis, helt okay, men Yoyna !!!  Vill du bli för evigt ihågkommen på Antons fredagsmöten, då är det Rönn som gäller. Rönn, och inget annat. Rönnesleven tål icke mindre än 120 minuter i spisen så du kan själv tänka dig vilka smaksensationer det innebär i den färdiga Glöggen. 

Rönn, således. Lycka till.

Mvh :  //Anton 
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-14 11:51:45 följande:
    1. Jag älskar poetiska inlägg

2. tack för det!
    1. Jag vet.

2. Så lite så.

3. Jag har en fråga till dig, Aynrand, fast jag hinner inte just nu. Siter på jobbé. Återkommer.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-14 12:03:22 följande:
    Aynrand: De plockar bort inlägg hur som helst. Inget att bry sig om. Nalle Fick du någon varning?

Anton: Du är alldeles underbar. Hjärta 
    Jag vet.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 12:16:59 följande:
    Tack!
    Puss!
    Givetvis, Maria, hoppas jag också att du blir bättre i ryggen. På riktigt alltså.
    Jag har haft ryggskott mer än en gång. Ett rent helvete. Fast smärtan kan samtidigt vara skön på nåt konstigt vis. Du fattar nog vad jag pratar om. 

Dock kan det va ett helvete å torka sig i röven när du har sketet. Men !!!  Problem är ju till för att lösas. 
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-14 12:31:13 följande:
    du menar på traktorn eller hur?
    ...du måste vara synsk. 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 12:29:27 följande:
    Hahaha...
    Skön?
    Nej denna typ av smärta tänder mig inte Anton.

Men tack {#emotions_dlg.flower}    
    Helt ärligt, det var inte så jag menade, det finns smärta som kan va skön utan att sex är inblandat. Säkert. Cool
  • Anton Chigurh
    MrsAssault skrev 2011-12-14 12:59:22 följande:
    Ingen bebis Ska vi köra lite vadslagning?? Jag tror han kommer den 22:a.. bf är imorgon
    24

December alltså.... 
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 14:09:11 följande:
    Så nu har vi jag som gissar 23, Anton 24 och Agri 25.

More bets? 
    Vill dock tillägga att min gissning gäller December månad. Tycker inte riktigt det framgår här.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-14 14:15:07 följande:
    Phew!
    Skönt att du gav mig klarhet där Anton!
    Annars hade jag gissat på september.  
    Det var det jag misstänkte. Du kan aldrig va tydlig nog på FL. Lyssna och lär......
  • Anton Chigurh
    Kattdamen skrev 2011-12-14 14:15:07 följande:
    Vilket år?
    2011, men anar jag en viss sarkasm här ???  

Du är väl snäll vid gamle Anton !!! 
Svar på tråden Trash-tråden