Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:11:31 följande:
    Nej jag gillar inte inflationsord. 
    Jaja, skit i'att, du vet jag håller med dig, när vi snackar allvar
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-30 23:25:11 följande:
    Jag vet Anton
    Bra....scaryluv
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2012-10-31 07:23:10 följande:
    Det finns två sätt att mäta sikt på. ual Range.
    RVR 300m/met vis 150m exempelvis. RVR ger alltid lite bättre siffror än vad meteorologen ser.

Kan ju då säga att det inte är lätt att taxa in till gaten efteråt. Lätt att köra fel. I Milano fick SAS betala dyrt för ett annat plans feltaxning i dimman med 118 döda som följd. 

Som kuriosa så har jag en HUD, Head Up Display, i min cockpit. Den används nästan alltid men speciellt vid dålig sikt. Det är därför som jag kan starta i endast RVR 75m på godkända banor och landa i 200m.

Denna flygdisskussion måste ju vara helt on topic som det sidospår den är

men den kanske tråkar ut de andra?
     Solig
    Det gör den säkert, men jag tycker det är djävulskt intressant, Ulf, å du får ha tack Glad för att du tar dig tid, det är fascinerande hur det fungerar egentligen, att det fungerar, helt jävla otroligt.

• Anton Chigurh

Morrn, morrn, morrn...Solig Solig Solig

• Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-10-31 13:10:45 följande:
    kan alltid trösta mig med att någon kmr drömma mardrömmar om mig <3
    Drömmar som drömmar.......
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-31 18:10:21 följande:
    Tips på bra filmer (helt out of the blue)

Krigarens själ
    Betty blue

jag är kåt
    PLUTONEN ÄR JÄVLIGT BRA.......Maria

Tänkte du ville veta det !!!

• Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 19:12:01 följande:
    Kan du fatta att Anton tycker att "Medan vi faller" är något av det värsta han sett?
    Jag förstår inte! 
    Ändå gillar jag "Blommor av stål" eller Steel Magnolias......

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-31 19:48:37 följande:
    Jag gillar Clint Eastwood. Alla hans filmer är väldigt bra.
    Ja.
  • Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2012-10-31 19:11:03 följande:
    jag gillar willem dafoe men plutonen är inte den film jag skulle ta med mig om jag skulle sitta på en öde ö
    Nä, inte jag heller, jag hade valt en låda med 12 helrör Whisky i stället. I vanliga fall dricker jag inte etanol, men här hade jag inte varit främmande för att göra ett undantag. 

Å så hade jag hellre sett att jag fått sällskap av Zeta-Jones, och inte Willem. Jag misstänker att Willem är bög. 

Då hade ön förvisso inte varit att räkna som öde. Men i alle fall. Zeta-Jones är en väldigt vacker dam, Aynrand Före detta elitgymnast.
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-31 22:13:14 följande:
    Ja, vad var egentligen fel på filmen Anton?
    Ingen rekyl alls på pistolerna, Maria, plus en mycket egendomlig omladdning av Beretta 92:an i slutet. 

Ena scenen är den upphakad, nästa scen är manteln släppt, med ett nytt magasin i kolven. Inte bra.

Nä, seriöst Maria, jag vet inte riktigt varför, men jag tyckte bara den var nåt så in i helvete tråkig, handlingen fångade aldrig mitt intresse, och jag försökte verkligen, lovar alltså, jag tittade i ett svep och "ville liksom" att den skulle vara bra, eller åtminstone godkänd, men det gick bara inte, det var en skitfilm. Handlingen var skittråkig.
    Tyvärr, Maria, och glöm rekyler å allt, det var, i mitt tycke, ingen bra film. Ledsen att göra dig besviken, men jag är alltid uppriktig, det är faktiskt det mest schysta i längden, även om vi inte har samma åsikt. 

Plus för trovärdiga skådespelare dock. 

Du ser, jag är inte helt omöjlig.....

Svar på tråden Trash-tråden