Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

och skrev 2011-11-26 22:29:25 följande:
    Nej, nej.

Man ser bara till att det är barnsäkrat och sen låser man dörren har jag fått lära mig idag. Då kan ingenting hända, så du behöver inte ringa soc.

Ring mig istället, jag har TRÅKIGT och skulle behöva prata snusk en stund.   

Åh, may I?
    Jag skulle älska att ringa dig.

Kan dock kanske inte prata snusk sådär överdrivet länge...den jag gifte mig med kommer snart hem.   
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:31:59 följande:
    Eeeeeh, då blir det fet konkurrens där.
    Och välkommen hem (trallar på Veronica Maggio trots att jag kräks lite i munnen av henne).
    Konkurrens höjer prestationen, tror du inte det?

Haha...Yoyna har fått mig att lyssna på Melissa Horn. Jag nästan dissade henne i början men har nu insett att jag strecklyssnar på alla hennes album fast det verkligen inte är min typ av musik (keeping up appearances). 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-11-26 22:36:18 följande:
    Hur jan det komma sig att vi verkar vara ett helt gäng ensamma, frustrerade och uttråkade underbara kvinnor en lördagskväll? Vad gick fel? Varför sitter vi inte och är piffiga på nån bar och blir bjudna på drinkar???

Drinkar?
    Varför ligger vi inte fastbundna, skakande i extas? 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2011-11-26 22:39:25 följande:
    Bara jag får skriva att hon ska dumpa honom (skit samma om det har med tråden att göra)

Såklart hon ska dumpa honom!!!
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2011-11-26 22:47:43 följande:
    ...hälften vunnet.

Alla som vill ha mitt telefonnummer för att ringa sliskiga samtal är välkomna att inboxa mig. Drömmer 
    Vi borde alla ge varandra varandras nummer, så vi kan underhållas av snuskiga mms.
    All day everyday. 
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden