Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Man ser på hennes skinkstorlek att bilden inte riktigt är min kopp te, utan att jag var omtänksam nog att ta fram en bild som skulle passa de jag citerade. (förutom Agri som uppskattar rejäla doningar).

• lille Birger
    Ermenegildo skrev 2012-11-14 23:32:22 följande:
    Nämen Birger! Du har lyckats lägga in en bild som gör mig milt intresserad!! That's a first!
    Fast hon är ju fet. Cool
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-14 23:33:35 följande:
    Ermenegildo;

Jag är bra på dofter och håller med. Det är för mig dock ok att bära parfymerade produkter med samma bas, undertoner.
    Tränar du på gym ibland?

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 08:42:46 följande:
    Haha jag har torrshampoo
    Men det är ju sådant man använder när man inte tvättat håret på ett tag. Det händer sällan mig så jag använder det i stort sett aldrig.

Jag håller med om att det inte är kul när människor luktar för mycket, av allt, eller för starkt. Och jag har använt olika märken av torrshampoon, inget luktar direkt gott, mer en hårsspraydoft.
    Köpte ett lite dyrare för mörkt hår, vilket var helt ok för det hade nästan ingen parfym. Nu har jag Lee Staffords, och det har en stark parfym. Men det är ganska billigt...

MEN jag måste testa hårparfymen. Mitt hår drar åt sig alla dofter. Matos, cigarettrök...

Det värsta jag vet är när folks kläder stinker sköljmedel. Typ det blå från "Softlan". "Outdoor fresh" my ass. 
    Om du har tur kommer snygga killar och nosar i ditt hår.  Solig
  • lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-15 11:28:24 följande:
    Birger, får jag chans på dig i smyg så ingen annan ser? Nallen kan få vara med i vårat förhållande? Skäms
    Ja, det får du! Glad   Nallen kan dock inte vara med eftersom Och har så lätt för att bli svartsjuk.
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 11:11:13 följande:
    Ja det vore härligt
    Och snuskgubbarna kommer och nosar i rumpan. Tomte   Om du har parfym där alltså.

• lille Birger

Lille Birger känner sig nästan lite dum och osofistikerad som inte kan så mycket om parfymer, oljor och sånt där. Skäms

Birger har bara en enda deoderant som han fick av mamma förra julen, vilken han kladdar ned armhålorna med innan han går till skolan.

• lille Birger
    Kakaa skrev 2012-11-15 14:27:01 följande:
    Det är bra då luktar du gott
    Ja, förhoppningsvis. Nalle
  • lille Birger

Idag har nallen och jag druckit mjölk. Solig

• lille Birger
    Agridulce skrev 2012-11-15 21:37:35 följande:
    Opera är mycket trevligt. Brukar besöka Operan ofta men jag föredrar balett (kanske för att jag dansat det själv).
    Har du kvar balettklänningen?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-15 21:53:41 följande:
    Vad tror ni om den här baletten?
    The Slutcracker.

Har inte sett den. Har du?
Svar på tråden Trash-tråden