Inlägg från: Korsriddaren |Visa alla inlägg
  • Korsriddaren

Trash-tråden

Mariohn skrev 2011-08-29 22:21:47 följande:
    Har ni funderat på strumpbyxor någon gång? 
    Att dra dem över huvudet kan vara ganska kul, men kan få jobbiga konsekvenser om man bär dem när man utför sina bankärenden. Skäms
  • Korsriddaren
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 13:23:00 följande:
    Nej man kan säga att etanol och jag trashade en annan tråd med vårt mindre seriösa snack, skall se om jag hitta den bara därför, undra om den var allvarlig, nu fick jag lite ångest här ju.
    Hallå! Är du inte  i fel tråd? Detta är ekonomitråden.
  • Korsriddaren
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 13:33:56 följande:
    Nädu detta är inte ens nästan ekonomiskt, så varför muttrar du om plusgiro för?

Jag trashar tråden... var det inte vad detta gick ut på?
  • Korsriddaren
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 08:09:45 följande:
    Helt galet fixerad vid dum-tråden.

Människor i landet Afrika kan tydligen inte använda sina hjärnor och därför ska vi rösta på SD.
    Folk är så djävla blåsta!!!  
    Kan du inte länka till tråden? Konsultar idag, så då har jag mer tid för ett gott skratt. Glad
  • Korsriddaren
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-01 08:22:50 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m60797477.html

Mitt skratt fastnar dessvärre i halsen...jag har sjukt svårt att distanisera mig till sådant här.
    Ok, vill man inte skänka pengar har jag full respekt och förståelse för det. Men argumenten för att inte skänka pengar är så dumma att jag dånar.

Visst - systemet med bistånd är inte perfekt. Men vi snackar inte om en demokratiseringsprocess här, utan ren katastrofhjälp!    
    Jag kan nog tycka att systemet är helt åt skogen, om man skänkt biljonor kronor till en världsdel i 40 års tid, utan att det hänt mer. Jag skulle personligen tro mer på att man skickar ner människor som hjälper till att bygga upp ett fungerande utbildningssystem, infrastruktur samt hjälper igång inhemska företag. Ser man en stolthet i självförsörjande, så behövs inte något bistånd på sikt.
  • Korsriddaren
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 17:54:56 följande:
    Hahaha GUD vad snuskig du ÄR!

Ja visst är de äckliga? Smör kakao havregryn och en massa socker rullade till klet bollar, smet under naglarna och feta händer hela dagen. Nej - det är inte gott.
    Skitäcklig liten bulle, som ändå lyckas skapa sådana kontroverser på FL.
  • Korsriddaren
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 17:57:06 följande:
    Ja jag ogillade dig skarpt i den tråden. (En av alla 453762)
    Men låt oss begrava den yxan - jag har huvudvärk. 
    Haha! Härligt att man berör. Cool
  • Korsriddaren
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-02 18:07:53 följande:
    Beröra kan ju vara både negativt och positivt.
    Jag ogillade inte dina tankar så mycket som ditt sätt att debattera och din oförmåga att hänga med i vad som diskuterades  
    Som jag ser det fanns det inte någon oförmåga. Det är bara din åsikt i sammanhanget, och det kan jag leva med. Skrattande
  • Korsriddaren
    och skrev 2011-09-02 21:07:36 följande:
    Hej Anton. Hjärta

Hej alla andra med. Solig

Jag får nog åka och köpa smågodis tror jag. Har haft en kass dag.   
    Akta dig för smågodis om det inte är förpackat. Känner en som på skoj topsade en lösgodislåda i ett varuhus. Fy fan vad det rörde sig när man kikade på det i mikroskop sen. Kräks
Svar på tråden Trash-tråden