Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-22 22:26:20 följande:

Aha då förstår jag. Fast underkläder är en dålig investering. Det känns lite som att investera i dyrbart presentpapper. Meningslöst, det intressanta finns ju under. Då är det bättre med något som kan användas samtidigt. Halsband (och koppel) tex eller fina bojor. Praktiska och användbara saker!
    Detta reagerade Nallen över. Han menar att det kan stå viktiga meddelanden på underkläderna. Och Nallen har faktiskt en poäng, kolla på denna bilden:

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-23 09:24:31 följande:
    Just det
    merparten av se sexiga röda underkläderna sälj inför och under Jul....statistiskt bevisat!

Dock väldigt smal tjej.

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-23 11:46:04 följande:
    Den där tråden gör mig knäpp!!!
    Fast du övar ju upp din retoriska förmåga när du skriver i de där trådarna.

• lille Birger
    Aynrand skrev 2012-11-23 17:19:51 följande:
    Ja den tråd behöver pimpas med kärlek, sex och sadism om du frågar migDemon
    En stor rumpa också. Det glömde du, Aynrand. Flört
  • lille Birger
    och skrev 2012-11-23 17:32:55 följande:
    Ni är båda lite knäppa?
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-24 09:41:44 följande:
    Jag sitter in en taxi.
    Taxisnubben Zeka berättat sin livshistoria. Och sina kunders.
    Han var tolk tidigare.
    Detta skulle kunna vara ett TV-program.
    Varför åker du Taxi?
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 09:22:08 följande:
    Morrn...

Ska det föreställa en stor rumpa?
  • lille Birger
    HerrKavaj skrev 2012-11-24 03:02:18 följande:
    Birger, jag har ett problem. Kvinnan jag ligger med nu (jag ska ligga med henne om en liten stund, men tvekar) har ingen stor och härlig röv. Det känns liksom ingenting. Jag vill ha det där smaskande, daskande ljudet som uppstår när man tar henne hårt. Jag vill ha lite motstånd liksom. Hon som ligger där inne och väntar på mig nu är 1,61 lång och väger endast 58-60 kilo, och det är inte röven som väger 60 kilo alltså! Jag gillar kvinnor som är 1,65-1,75 och väger 80-90 kg (gör ingenting om de väger upp mot 110 kg heller!), då jävlar blir det åka av! Jag vill ha en KVINNA, inget jävla benrangel.
    Var hittar man dom lite fylliga kvinnorna? I kön till Burger King/McDonalds? Utanför Viktväktarna?
    Tack för ett moget och insiktsfullt inlägg, HerrKavaj!

Ja, på Burger King / McDonalds finns det rejäla rumpor. Till viktväktarna misstänker jag tyvärr att kvinnor som har stor mage, vilken de inte är nöjd med, söker sig.

Kvinna som har ätit fet skräpmat:

Lärarinnor i svenska och engelska brukar också ha ganska rejäla rumpor. Kvinnor som undervisar i de ämnena är dessutom generellt såna som vill att man ska kolla på deras underkropp. Tror faktiskt inte att jag har haft en enda svenskalärarinna som inte haft väldigt åtsittande kläder på underkroppen. De ska alltid hålla på och skryta med sina rumpor, vissa mer subtilt än andra.

Tror även att dagmammor många gånger har ganska bra rumpor.

Det du ska akta dig för är professionella modeller, deras fyllighet kan man inte lita på.

• lille Birger
    Anton Chigurh skrev 2012-11-24 15:03:26 följande:
    Birger vet vad jag vill ha.....

Glad
  • lille Birger
    Reflec skrev 2012-11-24 17:51:21 följande:
    Anton den där bilden var så fruktansvärd jag kommer att ha mardrömmar. 
    Jag tycker att hon hade för stor mage. Men Antons tanke vad iaf god, så det var gulligt av honom. Solig
Svar på tråden Trash-tråden