-
visst är det så...Nice Girl Wrong Place skrev 2012-06-13 19:02:56 följande:Det beror helt på vems bord hon försöker sätta sig under
-
hej alla,
One piece är inte från denna värld....
jag fixar mat och jag är kåt
-
Är ni inne på stora saker ikväll?
-
det undrar jagNice Girl Wrong Place skrev 2012-06-14 22:17:27 följande:Varför är inte stora saker inne i mig? -
ta en sväng med traktorn är aldrig felAnton Chigurh skrev 2012-06-17 11:04:04 följande:Du kan alltid byta olja på traktorn..... -
Tjena alla trashare,
Jag blev inspirerad idag och jag skapade denna tråd
www.familjeliv.se/Forum-26-175/m65418241.html
det är s mkt snack om utlänningar hela tiden för att inte rata om den underliggande rasismen som luktar skit på långt håll...så jag tänkte så där:
varför inte kasta ett köttben till alla dessa människor? hur kul som helst kom gärna med oanständiga förslag/inlägg ni får till och med prata om analsex speciellt om ni skyller på utlänningar....
det här skall bli roligt, hoppas ett antal rasister lyckas bli utkastade från FL (om de blir provocerade så klart och om det finns fula typer som gärna anmäler dem...)
-
hej alla trashare,
vad tycker ni om analsex och invandring?
-
mkt boobs..........hur ser hon ut bakifrån?lille Birger skrev 2012-06-25 17:25:55 följande:Om nallebjörnen och jag någon gång hamnar i knipa vill jag att denna tjejen ska komma och rädda oss med sina bleka lår:
-
vad är länken?lille Birger skrev 2012-06-25 20:04:45 följande:Jag har tyvärr ingen bild på henne bakifrån.
Men jag tycker att du ska rösta och skriva i min tutt -och rumptråd. -
Hej alla trashare!
Imorgon jobbar jag och sedan ...lite ledighet!!!!!!!!!!!!
SKÖÖÖÖÖÖÖÖNT!