Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-11-11 23:00:32 följande:
    Ja tack.

Jag ser VERKLIGEN fram emot detta. 
    Säg för i helfvete ifrån, Gumman,Hjärta att du undanber dig allt vad kassler heter. En sån bild till å jag är färdig för en 8-10 män i vita rockar. Å då menar jag inte att jag är intresserad av att sätta på vit-rockarna, nä, Gumman,Hjärta dom kan lika gärna droga ner mig och låsa in mig 22 år i en madraserad cell. Det lär behövas 8-12 stycken, 8 om dom är synnerligen stora och vältränade kampsportare, 12 om det är medel-svensssons.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-11-11 23:33:46 följande:
    Och fick en blomma av mig. Det är därför hon är snäll.  Kyss

Det lönar sig att ge blommor till tjejer, Anton.
    GUMMAN !!!

ANNELIE.......

Till dig,Hjärta från hela mig. 

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-11 23:40:50 följande:
    Tack älskling.

Jag börjar ta av mig kläderna, kommer du?  
    Kan du ge dig fan på att jag gör......
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-12 08:30:01 följande:
    Osäker, men jag tänkte, havregrynsgröt med lingonsylt?
    Jag avnjuter min med jordgubbssylt och en helvetes massa mellanmjölk, typ 9 dl. Ungefär.
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-12 09:24:56 följande:
    Nu äre fan synd om mig.. så börja tyck synd om mig!
    Jag tycker jättesynd om dig just nu, Kakaa......overreac
  • Anton Chigurh
    Kakaa skrev 2012-11-12 09:29:23 följande:
    Tack.. Jag tycker väldigt synd om mig själv också..

Bara att försöka igen. -.- 
    Nu var det plötsligt riktigt jättesynd om dig, Kakaa....pathead
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-12 21:53:56 följande:
    Samt den osynligaste.
    Hjärta
  • Anton Chigurh
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-13 00:02:23 följande:
    Ni känns ganska gamla hela bunten.
    Har ingen aning om vad ni pratar om.

Jag fick visa leg på systemet i fredags och Aynrand kan intyga det. Jag får alltid visa leg där. En ung kvinnas svansföring med en äldre kvinnas vishet och en touch av salope, det är jag.

Jag förväntar mig någon typ av medhåll här.

Snälla?
    Lite sent, men. Ja.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-13 10:01:27 följande:
    Ingen vill ligga med mig eftersom jag är så enormt tjock och ful.
    Jag vet en som vill......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-11-13 10:24:24 följande:
    Det är nu du ska säga att jag är oerhört vacker och att min kropp är oemotståndlig.

Suck...
    ÄLSKLING !!!  Du är oerhört vacker och din kropp är helt jävla oemotståndlig. Och det är inget skämt. Du är så attraktiv...

På riktigt.
Svar på tråden Trash-tråden