• och

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-08-16 17:21:55 följande:

VAD DÅ "ISTÄLLET FÖR TVÄRT OM" !!!! Skrikandes

Du borde få ... nej, ingen bra idé. I ditt fall blir det ju som en belöning hmm.
    Oj vad du blev upprörd här....

Eftersom jag är så snäll så avstår jag från att spekulera i orsaken till det. Solig 
    The hard way is the right way.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 21:41:15 följande:
    Mmm, fast inte riktigt i samma obscena territorier som du och alla andra slynor burkar uppehålla sig, Agri.
    PM och jag är kompisar. Han är en schysst kille. Jävligt klok å så. Som mig, ungefär. Jag ser PM som en synnerligen god vän och därför var jag jävligt orolig att ett fruktansvärt missförstånd kommit i dagen här. Inget mer med det....

Men visst, Agri....du gillar att bli smiskad lite sådär lagom. Gissa vad min definition av lagom kommer va när jag sätter klorna i dig !!!
    Du verkar också väldigt upprörd.

Hm...
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 22:11:10 följande:
    Nädå, inte alls, jag talar bara om för den käre AGRI att hon kan förvänta sig en helvetes omgång vid första, och bästa, tillfälle. Inte så mycket å orda om....älskling. Solig
    Du skrev mest om hur fin PM var, och väldigt lite om Agri.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 22:16:33 följande:
    Vet du, jag har precis kommit ur traumatiseringen efter D och hans långtradare full av tyska läderbögar, jag vet inte om jag kommer levande ifrån detta om inte jag får lite lugn och ro nu. 

Jag börjar känna mig en aning utbränd här.....älskling. 
    Han hade kanske inte tänkt att du skulle ligga vaken om nätterna efteråt och fantisera om upplevelsen om och om igen? Men okej.

Jag ska inte säga något mer, jag instämmer bara i det Agri sa, söta ni är...
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 22:23:16 följande:
    Jaja, bara vrid om kniven du. Förbannade slyna. Vi kommer träffas förr eller senare, du och jag. Gissa om jag kommer ihåg detta lilla intermezzot då !!!
    Plats, Anton.

Annars kallar jag på assistans.  
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 22:27:09 följande:
    Du menar på fullt allvar att det skulle finnas någon som klarar av det !!!

Jag ser fram emot att träffa dig, underbara Annelie, det gör jag verkligen. Nu mer än någonsin..... 
    Nu låter du sådär nervös igen.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-16 22:39:34 följande:
    Det vet du mycket väl att jag inte gör. Älskling...Hjärta
    Nu väntar vi bara på att PM ska logga in och säga att du är bra och fin och så, men att han givetvis inte gillar killar och att ingen kan sätta dig på plats.
  • och
    Agridulce skrev 2012-08-16 23:42:25 följande:
    Manlig kärlek....... Finns det något vackrare? Ser redan bilden framför mig; Anton och PM ömt hopslingrade på en klipphäll vid havet. Månen lyser sitt milda sken över den så att faktiskt båda två ser någorlunda ok ut. A Kodak moment helt enkelt.
    Med var sitt glas rosévin i handen. Solig
  • och
    Agridulce skrev 2012-08-16 23:51:15 följande:
    Wtf Anton??? Är det konstigt att jag inte lyssnar på dig? Du envisas ju med att kalla mig "käre". Jag är väl ingen man heller?
    Sist jag kikade nedåt var det ett par väldigt trevliga bröst som kikade upp mot mig.
    Fast om du stod på huvudet tittade du väl snarare uppåt?
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-08-17 00:01:27 följande:
    Nä, hur mycket ni än behöver mig, mina damer, så måste jag se till å få min skönhetssömn, därmed så tänker jag avlägsna mig för kvällen, men glöm för all del inte å tänka på mig när det går för er nästa gång.

Det där sista.... det gäller damerna i tråden, DAMERNA. Är ni med ???  Å nu vill jag inte höra ett förbannat knyst till om detta. 
    Jag är fortfarande osäker på om Birger ingår där?
Svar på tråden Trash-tråden