Inlägg från: MrsAssault |Visa alla inlägg
  • MrsAssault

Trash-tråden

Nu har jag gjort köttfärssås men är inte hungrig längre. Wtf.

• MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:16:00 följande:
    Men jag vill inte ha nya vänner. Jag är otrolig tacksam över att ha dom vänner jag har. Jag är aboslut ingen lätt person att komma överens med. Är riktig pain in the ass för det mesta. Min man borde få nobellpris att han har stått ut med mig i över 10år och mina vänner också. Älskar dom av djupet av mitt hjärta och kommer sakna dom oerhört mycket.
    Vi kommer flytta in hos min mans bror till att börja med. Han bor i San Diego. Det kommer ta några månader innan huset vi ska flytta in i blir klar och då flyttar vi till LA. Vi kommer inte flyga direkt till USA utan vi flyger till London först till en släkting och är där nån dag innan vi åker vidare till USA.
    Tack för att du försöker uppmuntra. Hur är det med dig? Läser att bebisen mår bra och har rolig där inne. Snälla lyssna på mig. Det här din bästa tid. När han väl är född så vill du bara trycka in honom igen och sakna graviditetsmånaderna. Vänta och se.
    Nä jag fattar det, jag har också svårt att skaffa nya vänner, inte för att jag är en pain in the ass utan snarare tvärtom för att jag har svårt att hitta folk jag gillar att umgås med tillräckligt mkt för att få någon längre relation. Tröttnar skitfort på de flesta och tycker nog för mkt om att vara ensam

Men LA låter ju som en dröm, har din man fått jobb redan eller? Alltså det kommer vara skitjobbigt säkert och stressigt men det kommer vara helt amazing också, jag lovar!

Det är bra med mig, var hos BM i onsdags och allt är fortfarande helt perfekt, alla värden är tiptop och allt är bara great tydligen, men jag tror ändå han ska dö hela tiden haha
    Jag tror inte jag kommer vilja trycka in honom igen på momangen, det kommer väl lite senare när han är runt 2-3?
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:40:42 följande:
    Jag bryr mig om folk för mycket och det inte alla som pallar med det. Jag lägger mig i för mycket. Jag tycker och säger för mycket. Tjejer är totalt värdelös att försöka skapa en relation med när det kommer till mig. Det går helt enkelt inte och jag har accepterat det nu förtiden. Killar är mycket lättare att komma överens med men även där så måste personkemin stämma annars backar jag. Sen har jag jävligt svårt att öppna mig för en ny person IRL. På nätet är det lättare att prata om mina känslor men IRL när det kommer till folk jag precis har träffat så har jag otroligt svårt att lita på dom. Har överhuvudtaget väldigt svårt att lita på nya människor som kommer in i mitt liv.

Jodå, allt är fixat sen länge. Både han och jag har fixat jobb, skolan och dagis är också fixat.

Skönt att allt är bra med dig och bebisen. Nja, inte 2-3 men vänta och se. Det kommer mycket tdigare än så. Känslan att längta tillbaka till graviditetsmånaderna.
    Jag pallar inte heller tjejer oftast, tyvärr. Jag önskar ibland att jag hade tjejkompisar sådär som normalt folk har, jag märker ju det när jag är på födelsedagsfester och bröllop och sånt att de flesta av mina kompisar har hela gäng som umgåtts tillsammans jättelänge. När jag har fest så kommer det förvisso en massa folk men ingen av dem känner varandra i princip och alla är HEEEELT olika Alla mina kompisar är "lösa" så att säga. Och de som är riktiga kompisar kan jag räkna på en hand.
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:49:44 följande:
      Så här ser jag ut just nu.
    Åååååh vad söt du är isåfall!! Hjärta
  • MrsAssault
    Yoyna skrev 2011-09-16 18:46:08 följande:
    Hahaha, vet precis hur det är! Bara att stå vid spisen gör en mätt liksom! Men du får äta för plutten istället
    Väntar tills papi kommer hem istället så kan vi äta tillsammans. Om jag pallar, nu börjar jag bli hungrig igen haha
  • MrsAssault
    I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:46:09 följande:
    Nu ska jag tortera mig själv hela kvällen genom att utsätta mig för umgänge med häxan. *Tar ett djupt andetag*

Ha en underbar kväll guys. {#emotions_dlg.flower}Nalle
    Hon hänger väl inte med till LA iaf?
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 18:55:59 följande:
    Håller med er i kompisdiskussionen också.

De flesta av mina nära vänner är nya. Jag känner som en avgrund mellan mig och de jag växte upp med, vi har valt så otroligt olika vägar i livet och även om det genom åren varit trevligt att träffas ibland, så känns det inte bra eller rätt. Jag önskar att jag hade en barndomsvän, det känns så charmigt och jag avundas de som har det haha...
    Men jag har bra vänner. Jag har alltid uppfattat mina barndomsvänner som missunsamma, avundsjuka och inga att räkna med när det blåser.
    Nu har jag vänner som kan glädjas med mig, ge mig råd när det krisar och sträcka ut en hand (och jag hoppas att det är en sådan vän jag själv är). Men vägen dit var lång, känner mig, liksom Rose, bekvämare kring män, rent generellt.
    Med det sagt har jag ett extremt komplicerat förhållande till män haha...och kvinnor.
    Till alla helt enkelt. Utom de underbara {#emotions_dlg.flower} .
    Jag har fyra barndomskompisar, två av dem träffar jag kanske en gång om året max, En av dem 2-3 ggr per år och en av dem pratar jag med och träffar åtminstone några gånger i månaden. Sen har jag typ folk jag umgås med i intervaller, och så jobbarkompisar. Men bara tre nära vänner, den sistnämnda barndomskompisen, min mamma och min man
  • MrsAssault
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-09-16 20:11:54 följande:
    Din mamma verkar vara en så cool kvinna! Det har jag sagt många gånger haha...
    Hon är ascool

Men jag har ärvt min antisociala sida från henne haha min pappa är motsatsen, han har grav adhd och ska vara polare med alla och pratar med alla och har ingen som helst impulskontroll. Jag har ärvt lite av honom också vilket kan ge ett lite schizofrent intryck
  • MrsAssault
    och skrev 2011-09-16 20:29:13 följande:
    F-n också.
    i får fixa en på riktigt, det vore grymt!! Så kan vi bara låta allt spåra ur till värsta orgien i mat, nagellack, kukar och rumpor. Som tråden fast irl!
Svar på tråden Trash-tråden