I Blackrose I skrev 2011-09-16 18:16:00 följande:
Men jag vill inte ha nya vänner. Jag är otrolig tacksam över att ha dom vänner jag har. Jag är aboslut ingen lätt person att komma överens med. Är riktig pain in the ass för det mesta. Min man borde få nobellpris att han har stått ut med mig i över 10år och mina vänner också. Älskar dom av djupet av mitt hjärta och kommer sakna dom oerhört mycket.
Vi kommer flytta in hos min mans bror till att börja med. Han bor i San Diego. Det kommer ta några månader innan huset vi ska flytta in i blir klar och då flyttar vi till LA. Vi kommer inte flyga direkt till USA utan vi flyger till London först till en släkting och är där nån dag innan vi åker vidare till USA.
Tack för att du försöker uppmuntra. Hur är det med dig? Läser att bebisen mår bra och har rolig där inne.

Snälla lyssna på mig. Det här din bästa tid. När han väl är född så vill du bara trycka in honom igen och sakna graviditetsmånaderna. Vänta och se.

Nä jag fattar det, jag har också svårt att skaffa nya vänner, inte för att jag är en pain in the ass utan snarare tvärtom för att jag har svårt att hitta folk jag gillar att umgås med tillräckligt mkt för att få någon längre relation. Tröttnar skitfort på de flesta och tycker nog för mkt om att vara ensam
Men LA låter ju som en dröm, har din man fått jobb redan eller? Alltså det kommer vara skitjobbigt säkert och stressigt men det kommer vara helt amazing också, jag lovar!
Det är bra med mig, var hos BM i onsdags och allt är fortfarande helt perfekt, alla värden är tiptop och allt är bara great tydligen, men jag tror ändå han ska dö hela tiden haha
Jag tror inte jag kommer vilja trycka in honom igen på momangen, det kommer väl lite senare när han är runt 2-3?