Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

God middag.
    Har haft succémöte hos ny kund så jag är lite stolt och glad. Skönt att man plockas ner till jorden och verkligheten när saker är som de ska.; defaultläge i tråden Aynrand är kåt och NG är på.
    Skööööööönt!

Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-24 13:40:34 följande:
    och du har varit en duktig flicka på jobbet...bravo Madame! må du bli riktigt belönad!
    Tackar.
    Alltid duktig flicka på jobbet!!! (förutom när jag sitter här ).
    Jag tycker också att jag borde bli rikligt belönad. Förtjänar verkligen en eloge för bra uppförande.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-24 15:54:07 följande:
    jaha så var det med politiska diskussioner i trash-tråden.
    Fast det är ju tillåtet att spåra ur här. Funderar på att börja prata om nagellack........
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 16:34:12 följande:
    Gör det.
    Jag kan inte bestämma mig för vilken färg jag ska ha.
    Ändrar hela tiden. Jobbigt. Målar naglarna sent på kvällen för att sedan inse att jag har tvätt att hänga
    Målar naglarna innan jag inser att jag måste smeka mig själv lite.
    Det är jobbigt.     
    Känner mig som en ytlig pajas när jag inte orkar med i andra diskussionen men jag har annat i skallen.

Men däremot kan jag rekommendera en suverän färg de har på rea på H&M nu. Isadoras färg Chelsea red. Bara 39 pix. Dessutom gillar jag färgen pga namnet.

Kan ju inte säga att jag fallit för problemet med att smeka mig när jag målat naglarna. Däremot får jag ju ett enormt behov av att börja leta efter saker i lådor. Detta med ett förödande resultat för nagellacket.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 17:37:42 följande:
    Annat i skallen, det kan jag relatera till.
    Tack. Ska shoppa på lördag, nagellack bla.

Mmm det är lite som den där röda knappen man inte får trycka på...   
    Den röda knappen..... livsfarligt.
    Varför kliar det så i kroppen att göra något som man vet att man absolut inte borde göra? Och jag är världsmästare på att just trycka på den röda knappen.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 20:08:37 följande:
    För att konsekvenserna eller snarare tillrättavisningen kan vara oh so sweet?
    Lite så ja.....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-24 20:53:46 följande:
    Chelsea Red har jag för mig att jag tipsade och eller Rose om tidigare? Lovely!
    Då vet du hur mina naglar ser ut i kväll. Hade du varit på rätt ställe hade de kunnat dras upp och ner för din rygg och armar....
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2011-11-24 21:06:00 följande:
    ååhh... Det hade varit väääldigt skönt! Under tiden hade jag kunnat läsa vald litteratur från min telefon för dig.
    Har du ett eller två lager lack?
    Ett underlack och sen det färgade av just den här sorten.

Om du hade läst från telefonen samtidigt hade du fått väldigt djupa spår i armarna.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Aynrand skrev 2011-11-24 21:47:21 följande:
    godkväll alla damer...gör ni nytta ikväll?
    Inte ett jota. Har på något vis lyckats få Roses förkylning. Ligger i soffan med dubbla filtar och eldar hej vilt i brasan. Maken är på krogen och kalajsar.

Tycker lite synd om mig själv.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-11-24 22:20:51 följande:
    Hahaha...!
    Jag såg en dokumentär en gång som handlade om män som knullade bilar.

Jag såg en bild på en kille som knullade en bil en gång. Var någon riktigt kinky jäkel som la upp den. Måste varit fransk eller nåt.
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden