Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-11-04 23:17:55 följande:
    Hmm undras vilka andra skills du tänker på.. Matlagning kanske?

Jag besitter faktiskt fantastiska matlagningsskills. Jag älskar att njuta och att ge njutning. Att bjuda på mat som man njuter av ger både mig en kick att laga, servera och njuta av själv.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-04 23:40:05 följande:
    Ja det har jag alltid trott. En väldigt bra egenskap tycker jag. Att njuta av en god middag och sen njuta av den som tillagat den är helt perfekt .

För den delen har jag en fetish för kvinnor som står vid spisen/diskbänken. Får svårt att hålla fingrarna i styr då och måste klämma lite.

Haha, med dig i köket skulle inget bli gjort. Såvida du inte lagar det själv förstås. Och jag är övertygad om att PM är en utmärkt kock.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    MrsAssault skrev 2012-11-05 12:26:10 följande:
    Det är som Days of our lives, man slutar kolla i typ tre år och sen när man kommer tillbaks så håller Stefano fortfarande på och smider planer.
    Jag känner mig helt lost på Days of our lives. Å andra sidan så känns det ung lika viktigt att ha koll på vad som händer här inne. Fast det förstås, det är betydligt mer underhållande här.

Och hej Mrs förresten. Solig 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 12:31:23 följande:
    Gah jag saknar dig!!!

Kom tillbaks! Vad gör du? Är du på smällen igen? Va!? 
    Det kan hon väl omöjligen vara. Vi skulle väl få en noggrann rapport utskriven i fem ex när första nuppet var klart. Jag har verkligen inte sett något sådant.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-05 12:34:55 följande:
    Jaså?
    Det missade jag.

Fick ett sms för typ 1 år sedan om att hon säkert snart skulle vara knocked up igen. 
    Känner att vi inte riktigt styrt upp rapporteringen här alltså.

Dvs
    A) Har Mrs nuppat?
    B) Är Mrs på tjocken? 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    lille Birger skrev 2012-11-06 12:51:46 följande:
    Shibaritema också. Drömmer
    Hur blev det shibari för att någon är på en matta? Obestämd
    Naughty by nature
  • Agridulce

Shibari är alltid en god idé.
    Men där ska man ha liiiite pejl på vad man gör. Det är några nivåer över happy sjöscout.

• Agridulce

Bättre tips än NGs saffrantips: häll lite strösocker tillsammans med saffranet i en rundbottnad skål. Så tar du en sked och "krossar" saffranet med (sockret smular sönder det).

NGs excellenta tips kommer resultera i en massa saffran som sitter inmosat i plasten.

Svar på tråden Trash-tråden