Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Idag är det en solig dag och jag har fortfarande inte tagit med nallen ut! Förvånad

Jag får nästan lite dåligt samvete när jag ser hur nallen verkligen längtar ut till det soliga vädret:

Nallen tycker inte om att sitta inne. Nalle
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-03-28 15:31:49 följande:
    Birger, visa lite mednallighet.
    Tillslut kom vi ut som tur var.

Tänk om Kaka kunde ta han om nallen en dag så jag kunde få slappna av lite.
  • lille Birger
    Trust me skrev 2013-03-28 20:59:31 följande:
    Behöver du få lite egentid så du kan köra din MMA träning ordentligt?

Jag har aldrig testat MMA. Nallen och jag åker pulka och snowracer istället!
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-03-29 10:30:43 följande:
    Jag har varit HELT ensam hemma (minus katt) i typ 28 timmar nu.
    Helt fantastiskt. Jag hör bara de ljud jag vill höra och ser bara det jag vill se och kan ägna mig åt självbefläckelse när var och hur jag vill.

Skål 
    Nallen och jag var ensamma hemma en gång och det gör vi aldrig om. Det var jätteläskigt!

Det slutade med att vi låste in oss på toan och kom inte ut förrän mamma äntligen kom hem varpå vi båda skrev ned för trappan och kastade oss in i hennes famn. Nalle
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-03-29 13:20:33 följande:
    Haha...det sitter en par mittemot mig på bussen. Kvinnan har ett stort påskris i handen och jag bara sitter och ler.
    I min fantasi blir hennes rumpa väldigt röd snart.

Känns nästan som att jag mentalt våldför mig på dem.
    Hon och hennes kille kanske tänkte detsamma om dig. Tyst

Nallen har varit munter idag. Han gillar påsken!!

• lille Birger
    Trust me skrev 2013-04-03 22:14:16 följande:
    Det här tror jag gör LB glad. Har jag fel gör det Aynrand glad.

Häftig rumpa. Cool

Jag tror nallen skulle bli jätteglad av att få en vagn som han kan ligga och vila i när vi är ute! Han har blivit ganska lat på sistone så han skulle nog uppskatta att bli skjutsad.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:31:42 följande:
    Ja då. Tjoho det är fredag .
    Nallen är alltid vid god vigör på Fredagarna, för då vet han att vi kommer ha myskväll och att han kommer få en alldeles egen godispåse att smaska på. Ibland äter nallen upp allt sitt godis på Fredagen och ibland sparar han lite till dagen efter. Nalle
  • lille Birger
    och skrev 2013-04-05 23:57:14 följande:
    Vilket är hans favoritgodis?

Äter han gelébjörnar? Jag har funderat väldigt mycket över detta och är oerhört glad över att jag kan smyga in frågan lite naturligt här.
    Hans favorit är såna där snören med kolasmak. Ett snöre kan ta typ en kvart för nallen att tugga i sig.
  • lille Birger
    PrimitivMan skrev 2013-04-05 23:58:41 följande:
    Fy en sån gottegris!
    Ja, nallen är väldigt förtjust i godsaker. Det vattnas i munnen på honom och hans ögon blir stora när man pratar om kakor och sånt.
Svar på tråden Trash-tråden