Inlägg från: Agridulce |Visa alla inlägg
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 08:59:40 följande:
    www.familjeliv.se/Forum-26-65/m67558437.html

Kom hit och håll med mig. 
    Jag är ledsen men det går inte att argumentera i den där tråden. Folk är ju så sjukt pantade att de inte ens fattar när de argumenterar emot sina egna argument.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 09:34:22 följande:
    Haha...
    Jaja, jag ska göra det enda rätta och ta mitt straff.
    Snälla? 
    Pffffffffft! Tiggeri klär dig inte riktigt.

Dessutom är det där min taktik.  
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 09:44:30 följande:
    Haha ja det var lite roligt. Men det blir ibland en helt ok debatt. Alla är inte pantade.
    Just nu är det ingen debatt öht i mitt tycke. Eller i alla fall så långt jag orkade läsa i tråden. Och nej, du är ju där så alla är inte pantade. {#emotions_dlg.flower}
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 09:45:19 följande:
    Haha nej visst gör det inte?
    Varför är det så? Det KÄNNS inte ens bra. Varför?

Och ja, det känns mer som du haha... 
    Haha, ja, jag tigger inte. Jag provocerar mig fram till resultat. Funkar nästan jämt.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 09:55:00 följande:
    Haha ja, där har vi nog något.
    Jag vill inte behöva provocera, det provocerar mig  
    Tro mig, jag behöver inte provocera. Men ibland så kittlar det så rasande kul i magen när man säger något man inte borde.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-11-16 10:04:04 följande:
    Ja detta håller jag iofs helt, helt, helt med om.
    Lite som att hoppa fallskärm

...Kan jag tänka mig. 
    Lite så ja.
    Naughty by nature
  • Agridulce
    PrimitivMan skrev 2012-11-16 10:34:05 följande:
    Det stora problemet är att jag är helt övertygad om att SD kommer att vara det 3:e största partiet efter nästa val. Om inget görs åt dem. Tror dock inte att enbart spela ut rasism kortet fungerar. Det får dem att framstå som martyrer för att de är så "icke-PK" och de enda som vågar säga "sanningen". Värsta är att SD är starkt bland ungdomar. SD känns dessutom lite anti-etablissemang och det lockar unga.

De måste förlöjligas på ett bra sätt. Bli framställda som ocoola, trögtänkta och reaktionära. De måste angripas i sina andra frågor. Från håll de inte förväntar sig. 

SD är ett obehagligt parti på ett helt annat sätt än vad tex  Ny Demokrati var.

Kruxet är ju att det är ett rent missnöjesparti. De står och lallar om allt de ska göra bättre. Om som ska få mer pengar och guld och gröna skogar. Och inte en sund plan öht hur de ska finansiera det. Jag förstår inte riktigt hur folk tänker. Men min uppfattning om SD-anhängare är att de är fullblodsegoister - "så länge jag har det bra så skiter jag i alla andra".
    Det skrämmer mig att man skickar fram sådana pappskallar. 
    Naughty by nature
  • Agridulce
    Yoyna skrev 2012-11-16 10:54:41 följande:
    Agri: har du druckit någon champagne på sista tiden? Flörtat med nån man i kostym? :-€
    Hej Pluttan. Ja både och faktiskt.
    Hur har du det själv? 
    Naughty by nature
Svar på tråden Trash-tråden