Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

Hej, Yoyna!

Nallen har aldrig varit på en möhippa, men om han skulle gå på en skulle han tycka det var skoj om det var pyjamasparty, alltså att alla partygästerna har pyjamas på sig.

• lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-04-13 23:11:14 följande:
    Vilken video Anton?

Och hoppas att det blir bra Yoyna. Tänker på dig, det vet du
    Den finns på min profil.
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 12:53:30 följande:
    Ska kolla Nallevideon så snart jag sitter vid min dator.

Idag när jag handlade köpte jag för första gången en lotion som ska vara bra mot åldrande haha...typ Dove Pro•Age.
    Jag börjar noja mig över att min hy ska börja de gammal ut. Mina ögonlock känns inte lika fasta längre
    I vilket fall så leder det till att jag nojar över att alla äldre damer använder just den lotion och att jag nu doftar gammal dam?
    Nallen har inget emot äldre damer. Nalle Den gången när farmor satt barnvakt åt honom var en av de skojigaste dagarna i hans liv! Solig
  • lille Birger

Om jag ska vara helt ärlig uppfattade jag aldrig NG som den typen sår går omkring i svettiga mormorstrosor.

• lille Birger
    lille Birger skrev 2013-04-14 13:54:27 följande:
    som den typen sår går omkring i svettiga mormorstrosor.
    som*
  • lille Birger
    Elle Se Sent skrev 2013-04-14 14:16:29 följande:
    Jag vill inte bli gammal och "välväxt" som gillar att "ta i". Låter som en gammal grov rysk gumma typ.

Nej, jag trivs så bra med min finlemmade kvinnlighet och otantighet.
    Fast Aynrand har kallat mig "damig" någon gång...
    Jag ska bli en dam. Inte en grov tant.

Bah.
    Du kommer nog vara en riktig krutmor. Glad
  • lille Birger

Nallen har haft det jobbigt idag. Han har haft en jättejobbig hicka sedan middagen. Nalle

• lille Birger
    och skrev 2013-04-16 19:55:35 följande:
    Jag är väldigt avundsjuk. Ingen verkar vilja utforska mig, och jag har inte heller någon så stor rumpa.
    Nallen bryr sig inte ett dugg om hur stor rumpa man har.  Han är så liten att han knappt vet vad en rumpa är.
  • lille Birger

Det enda nallen söker hos en tjej är att hon ska vilja spela memory med honom och att hon ska kunna baka.

Svar på tråden Trash-tråden