Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Tjenare Rosen.Solig  Härligt att det gått så bra allt och hoppas verkligen att fortsättningen blir allt du kan hoppas på.

Du finns i mina tankar och mitt hjärta och jag hyser hopp om att ditt liv må bli underbart var du än finns.

Jättekram från din  //Anton.

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-18 22:36:29 följande:
    Nice Girl Wrong Place skrev 2011-12-18 22:30:51 följande:
    Nej...Aynrand du hänger inte med haha...

Den som vann skulle överösas med smicker. Jag bestämde priset och ingen protesterade så... 
    Jag vann. Jag vill inte välja namn så överös mig...
    Men herregud, kvinna, det är ju självskrivet !!!!!!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh

Och GRATTIS, Mrs, stort grattis 

Det var förvisso fel dag, men jag får försöka förlåta dig. Bara du döper pajken till Anton.

Hoppas att allt gick väl och smärtan var precis lagom.

Kram  //Anton. 

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2011-12-19 07:25:39 följande:
    "Den 69-årige ledaren avled i lördags på grund av fysisk och psykisk överbelastning"

Jag ska aldrig titta på saker mer. Verkar ju komplett livsfarligt. Dvs jag tänker fortsätta vandra genom livet med skygglappar på.
    El varför inte en ögonbindel???

God morgon fö.
    God morgon. Solig
  • Anton Chigurh
    Yoyna skrev 2011-12-19 08:58:58 följande:
    Jag förstår inte? Obestämd
    ANTON......såklart.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-19 14:21:25 följande:
    Älskling, raring, ljuva skatt.

Kan du komma hit någon gång? Jag skulle behöva en omgång av din fina läderpiska.
    åååh, min allra mest underbara kvinna, du som är het som 1000 solar, du som är allt en man kan önska sig, jag skyndar, jag skyndar, jag är redan mer än halvägs och till din stora glädje har det endast gått åt hälften av färdkosten jag tagit med mig, ett 200-liters fat av Antons egenkomponerade glögg. Det var väl en underbar nyhet, eller hur, min vackra Prinsessa.

Och, om jag bara har någon känsel kvar i armarna när jag kommer fram skall du nog fan få smaka på piskan, Anneli, var så säker. Lura ut mig i full snöstorm, åkandes på en öppen Grålle, 137 MIL, och endast 200 liter färdkost, som dessutom är utspädd med rödvin. Bara vänta du !!! 

Fast jag Älskar dig ändå. Smiley.

• Anton Chigurh
    Aynrand skrev 2011-12-19 18:59:31 följande:
    God Jul och gott nytt år till er alla!
    jag packar och åker i morgon f.m

Kramisar
    Tack detsamma. Glad
  • Anton Chigurh

What has 4 legs and an arm ???

A happy Pitbull. 

• Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-21 00:20:37 följande:
    Hej Anton!

Du är rolig, tack för att du fick mig att le. Solig 
    Jag blev förbaskad glad av denna raden: 

"Det är sant. Fast jag måste nog sätta  Anton på första plats ändå... Hjärta"

Du är duktig på att göra folk glada, Anneli. På rikigt. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2011-12-21 00:49:18 följande:
    Jag har fler sätt att göra dig glad på bara du får tummen ur och kommer hit någon gång.
    Du är ju bara för jävla go, man kan inte annat än Älska dig.

Skall snart upp å jobba, så vi får fortsätta i mörra.

Puss på dig, Goding, och sov vackert.  
Svar på tråden Trash-tråden