Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Äh, får återkomma när barnen sover och mannen är mer foglig... Skrikandes

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:32:27 följande:
    Nej hade inga värkar ur mitt perspektiv då, dock gick de ju upp och ner på den där skärmen och personalen bara stod runt och kollade och sa så du känner inget,, ehh nej bara som ett litet magknip, har ondare vid mensvärk faktiskt. Jag åkte till sjukhuset för att få en sovdos då jag varit upp i mer än ett dygn för jag mått konstigt, innan jag fick min dos kopplade de ju på maskinen, 15 min låg jag med den sen sa barnmorskan jag får kolla lite, joo men alltså du är öppen 4 cm och skall föda barn. Jag bara va du skämtar, man skall väl ha ont när man skall föda barn???? Nej jag kände inga värkar och efter de satte den där ryggmärgsbedövningen så hade jag inte ens magknip bara kände mig bubblig inne i magen, skit skumt.

Jag har ett ledband just nu som håller på att gå av, det har släppt men inte helt och sticker ut lite nere vid ankeln, men det gör inte ont alls, så läkaren sa att jag skulle återkomma när det gått av eller om jag har ont Obestämd

När jag krockade 03 så slets delar av muskelfibrerna i axeln av och jag fick en nackskada, men jag gick och städade 45:an från trasiga bildelar i väntan på ambulans och sånt. Däremot så ger nackskadan mig sån jävla huvudvärk ibland och huvudvärk och feber är de saker som kan slå ut mig TOTALT!

Kan inte hålla mig här... Varför fick du ryggmärgsbedövning om du inte hade ont????

Men nu SKA jag lägga barnen!  
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 19:54:36 följande:
    För att dom inte trodde på mig och för att de tydligen ger alla förstföderskor som är inne i tid för en en sådan.

Natta på du, själv skall jag strax utfodra mig och sen sängen
    Märklig inställning om du frågar mig. Jag tolkar det som att din sotter inte är så gammal? Ryggmärgsbedövning kan var hur bra som helst men det är konstigt att ge det till någon som inte behöver det med tanke på att det ändå kan påverka förlossningsförloppet...

Nu sover barnen!

Och... ehh jag gillar vaniljvodka! Skäms

gillar iofs det mesta, i lagom mängd! bara tequila som jag har lite svårt för...
  • Yoyna
    Aynrand skrev 2011-08-29 19:24:06 följande:
    är du motiverad?
    Ooo ja!
  • Yoyna
    Ernst Hugo skrev 2011-08-29 19:24:49 följande:
    Käns lite som att du redan är sekreterare där Tungan ute
    Du kan ha rätt, ska kolla mina uppdrag... Svårt att koll på alla organisationer och styrelser som behöver mina tjänster
  • Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-29 20:29:02 följande:
    Nej hon är inte så gammal, hon blir 4 i år. Jag kom på att det faktiskt kan vara så att jag fick den för att jag var lite specialfall med min förlossningsrädsla så gick jag på flera aurora samtal och fick välja mellan snitt och vaginalt, valde vaginalt för tanken på att ligga uppsnittad i en timmer fick mig att må illa. Det hela slutade med akutsnitt ändå och då var den där epidralen (heter det så?) i ryggen bra för de sköt in all bedövning den vägen.

Frågan är vad lagom mängd är för något
    Ja men då blir det ju en helt annan sak! Hänger med bättre nu! Ja, blir det akut är det klart en fördel att redan ha epiduralkatetern på plats.
  • Yoyna

Rose, hittar inte inlägget men jag bor som sagt inte i UV och det gör definitivt inte Joppan heller

• Yoyna

Mornin´ babes!

Ska ut på en hälsosam och stärkande promenad med min sötaste vän. Blir bra. Sen är det dags att ta tag i tvätten som iofs är vikt men ligger i sjuka FYRA ikeakassar. Suck!  

• Yoyna
    HäxanSurtant skrev 2011-08-30 09:18:30 följande:
    Hahha ikea kassar is the shit! ha en skön promenad, själv skall jag strax klä mini och cykla mot dagis OCH sen hem, nej först köpa kaffe, sen hem och bara göra inget idag. Bestämde det igår, jag behöver en inget dag!

Perfekt! Ja, sådana dagar kan man absolut nehöva ibland!
Svar på tråden Trash-tråden