Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:13:40 följande:
    för idag iaf
    Med tanke på att det återstår ca 45 minuter av dagen, PM, så okej då....
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 23:24:16 följande:
    Jag vill hellre ha tips på vad jag kan ha med på listan.
    Skicka mig listan, Gumman,Hjärta jag vill se vad fan en lista kan innehålla för att bli raderad !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    PrimitivMan skrev 2012-12-12 23:36:16 följande:
    Tro mig. Det var inga punkter på den listan som du skulle uppskatta.
    Ajdå.......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-12 23:39:31 följande:
    Till punkt ett behövdes ett baseballträ. Punkt två en nötknäckare. Punkt tre en slö fruktkniv.

Sen kom jag inte längre.  
    Jag tror jag går å lägger mig. Sov så vackert, Gumman.....Hjärta

Och.....puss i skrevet. Såklart.Kyss
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2012-12-13 00:29:47 följande:
    Inte?

Vad tycker Anton om det? Obestämd
    Anton tycker du skall byta tillbaka.....
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2012-12-14 17:41:14 följande:
    Fast klotterpennor kanske var roligast.

Tycker för övrigt att alkohol är vad man verkligen borde vara orolig över. 
    Jag för min del är mest orolig över alla tjejer som skaffar sig handeldvapen utan att kunna hantera dom....
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-16 15:00:17 följande:
    Snäll du är.

Fick du bära kassarna med hennes underkläder? 
    Jag är också snäll. Fast alla verkar inte inse detta faktum till fullo.......Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-16 16:33:32 följande:
    Livet är fullt av mysterier. Verkligen.

Puss!
    4u................................lips
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 09:35:11 följande:
    Haha jag svarade faktiskt att jag gjort detta många gånger.
    Vilket inte är en lögn hur man än tolkar.
    Du är en särdeles underbar kvinna, Maria, på alla vis å sätt......Hjärta
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2012-12-18 15:29:47 följande:
    Haha jag tyckte faktiskt mest att kommentaren var lite kul, att ens komma på att säga något sådant?
    Jag känner ingen som helst egentlig stolthet i att kunna ta en tops ner i svalget haha...
    Min hals är så svullen så att det knappt känns ändå

Hon måste varit en mycket oskyldig flicka för att inte tänkt på associationen.

Mycket söt var hon också.

Du skulle gillat henne Anton!
    Om jag känner efter riktigt jävla noga.....så tror jag har lite ont i halsen.

Du får skeppa iväg ett PM, min kära Maria, om vilken vårdinrättning du behagade begagna dig av. Jag behöver vård. Och det omgående. Om jag inte skall få men för resten av livet. Halsont är icke att leka med !!!

Tack på förhand. 

Din Anton
Svar på tråden Trash-tråden