Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

godmorgon alla...
    är fortfarande förkyld...kan inte fatta att jag en vecka senare fortfarande vaknar med halsont och behöver snyta mig var 3:je minut...
    vem borde man straffa för det
    Nu skall jag ta mig till jobbet........

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-29 19:14:34 följande:

lite trashy ...BJ
    du kan bättre än så
    du får försöka en gång till
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-30 16:55:59 följande:
    Sådär skriver du ju bara för att du vill se ytterligare en rumpa. I själva verket uppskattar du den rejält, trots att den är "skräpig".

Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-30 17:09:04 följande:
    Jag tror dina kvinnor är några storlekar för stora för Aynrand BJ.
    Han är bara för snäll att påpeka.
    Hej
    som NG påpekar är de lite stora.. hennes lår är lite sladdriga men värst är inramningen...taskig överkast och sliten tapet.....känns som brittish trash.....
    hon kan vara lite solbränd med finare utstyrsel och finare omgivning....så yes jag tittar gärna på en rumpa till ..

NG kan du visa din fina rumpa?

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-30 17:21:54 följande:
    Nej Aynrand. Värst är hennes hår!!! Holy shit!

Och nej. Min rumpa ska inte upp i tråden. Oki?
    ja hennes hår är inte att leka med
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-30 17:27:50 följande:
    Det finns förresten en tråd som förkunnar att män är djur och bara tänker på sex.
    jaha ..som om detta var en nyhet.............
  • Aynrand

ok nu skall jag visa att jag kan plocka fram en stor och snygg rumpa på nolltid. den kommer du att gilla BJ tänk dig du och hela staden där du lever som blir krossad under denna stora ASS

• Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-09-30 17:54:11 följande:
    Haha....
    Vaaaad googlade du Aynrand?
    big ass
    big beautiful ass
    big juicy ass

alltså är det inte svårt

gillar du bilden?
  • Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-09-30 18:04:18 följande:
    Hahahha vilken häftig bild!  Den enda som skulle kunna stoppa henne, och därmed bli stadens hjälte, är godzilla - han hade hållit fast henne och smiskat tills hon gav sig.

Är det normalt att också uppskatta gåshuden på rumpan?
    inte ens Godzilla är stor nog att stoppa henne......

Bra att du gillade den
  • Aynrand

nu skall jag överträffa mig själv en gång till med en stor fett och snygg rumpa

• Aynrand

Tacka google för alla fina feta rumpor och cream pies
    Halleluja

Svar på tråden Trash-tråden