Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

och skrev 2012-12-25 14:24:57 följande:
    Jag antar att jag får betala för det, så att du får igen för dina utlägg, typ?
    Det kommer vara värt det, Älskling,Hjärta med tanke på vad du kommer få betala.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-25 14:34:42 följande:
    Det är olagligt, älskling.

Tänk om polisen kommer.  
    Det är också olagligt att överskrida gällande hastighetsbegränsning, å det gör du dagligen.

, är du intresserad eller inte ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-25 14:49:57 följande:
    Haha, ja du.

Det beror nog på priset tror jag? 
    Det tolkar jag som ett JA.

Jag hör av mig, Älskling.Hjärta Kaffe å glass.....du vet !!!

Nu är det minst 20 kilometer som gäller först, så vi hörs senare i kväll. 

Puss.....shaggy

• Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2012-12-25 16:30:58 följande:
    God fortsättning på julen på er.
    Är lite nere just nu så jag är lite frånvarande.
    Kram, Agri, du finns i mina tankar.....Hjärta
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-25 15:13:00 följande:
    Jag kan alltså komma undan med ungefär 10 kr om jag satsar på att brygga kaffet själv och ta med i en termos, samt köper en Piggelin till dig??
    Nej.

• Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-26 14:01:59 följande:
    Nej. Jag måste förstås köpa din fåniga mjölk, så totalkostnaden blir snarare 25 kr. Plus resekostnader. Helt rätt.

Jag ska göra en kalkyl på detta. Fördelat på 4 sekunder blir det ganska hög timpeng tror jag. 
    Arlas Latte Art är finkultur....

Sen tror jag mig vara hyfsad säker på att du kan fördela kostnaden på 8 sekunder. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-27 22:04:41 följande:
    Kanske till och med elva sekunder om du har skidställ istället för jeans att ta av först?
    Camobyxor is the shit. Det vet du....

8 sekunder. Således. Minst
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-27 22:09:40 följande:
    Oj.

Detta blir bara mer och mer oemotståndligt. 
    Kaffe och glass....

Mina villkor. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-12-29 22:06:06 följande:
    Ja, jag märker det.

Nytt försök? 
    Helt okej, Älskling, en annan gång.Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden