Inlägg från: Yoyna |Visa alla inlägg
  • Yoyna

Trash-tråden

Den här är till och när hon kikar in

• Yoyna
    och skrev 2013-07-15 23:58:18 följande:
    Det är vad du tror att han gjorde.

Vad tror du att han gjorde och? Oskyldig
  • Yoyna
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-07-04 11:28:50 följande:
    Äsch det gäller bara att finna de underbara männen, eller den underbara mannen.
    Jag tror (vet, har lärt mig) att det finns människor man passar så bra ihop med att deras sällskap blir en skön, underbar förlängning av en själv. Att man till och med blir mer sig själv i personens sällskap, man uppfylls som människa, i hjärta och själ och allt blir bara vackert. Det blir aldrig jobbigt, eller obekvämt, eller ansträngt.
    Man blir mer sig själv än man någonsin varit och allt detta i ett helt mindblowing samspel med någon som känner exakt likadant.

Fick en fin bild av Yoyna igår

Lite så. Eller exakt så.

Och jag önskar det åt er alla
  • Yoyna

Jag har läst en bok om dagen de senaste veckorna tror jag. Inga mästerverk dock. Och inga fina bilder... Obestämd

Har ni sett att löven börjar bli gula?  

• Yoyna
    och skrev 2013-08-03 00:14:21 följande:
    Av torkan. Inte för att det är höst än.

Mår du bra?  

Jo men gult är ändå gult? De blir ju liksom inte gröna igen...? (Har jag fel får du ge mig en örfil Oskyldig)

Jag mår ok, ensamt för tillfället. Hur mår du?    
  • Yoyna
    och skrev 2013-08-03 00:22:28 följande:
    Du kan få det även om du har rätt om du vill?

Det är bra, faktiskt. Lite varmt. Det blev bättre efter att jag tog av mig kläderna (tack för tips till den som känner sig träffad). 

Från dig? Jag vet inte... Är det verkligen din grej om du tänker efter? Men tack för erbjudandet! {#emotions_dlg.flower}

Klä av sig när det är varmt är ofta en god idé (i rätt sammanhang förstås).   
  • Yoyna
    och skrev 2013-08-03 00:37:23 följande:

Okej då. Kanske inte.

Jag skyller på värmen.  
    Fast jag är säker på att du känner nån som är bra på örfilar så det kanske kunde ordna sig ändå?

Är du fortfarande varm? Bada?   
  • Yoyna

Är du utsatt för en komplott och? Är det väldigt väldigt synd om dig?

• Yoyna

Och jag kan inte låta bli att tänka på hur föräldrarna resonerade när de döpte sin lilla nyfödda?!? För ingen kan väl gifta sig till den kombinationen???

Svar på tråden Trash-tråden