Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

lille Birger skrev 2013-01-02 12:22:07 följande:
    God fortsättning. Nalle
    detsamma, Birger.
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2013-01-02 10:09:19 följande:
    God fortsättning på er....
    Fortfarande  lite nere men vinkar på här. {#emotions_dlg.flower} 
    Kram, Agri, hoppas det ordnar sig...Hjärta

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    Agridulce skrev 2013-01-05 13:04:58 följande:
    Om nu NG postar en Jill Scott-länk, PM drar ett plumpt skämt, Aynrand säger att han är analkåt, Anton kursiverar sönder ett helt inlägg och och förolämpar mig så är jag helt hemma.

Du verkar må bättre, Agri, det bereder mig det allra största nöje att beskåda detta. Må din dag bli en
    "> underbar dag
    .

Puss, din //Anton....Hjärta
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-05 15:52:27 följande:
    Det där kan omöjligtvis vara min nalle. Min nalle hade krupit upp i famnen på tjejen, som hade vaggat honom fram och tillbaka tills han somnade. Drömmer

Han är dessutom inte sådär stor.

Min nalle är runt 40 cm lång.
    Finns kanske en och annan Dam som är tacksam, Birger, att det är Nallen som är 40 cm lång, och inte någonting annat......
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-09 18:07:31 följande:
    Jag har haft en väldigt givande dag idag trots att det bara regnar.
    Det gläder mig å höra Älskling. Mycket....Hjärta

Överlevde pensionären du rånade ???

Inte för att det spelar nån roll, jag bara undrar. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-09 18:18:24 följande:
    Jadå.

Han blev ju lite lättare med, så det blev enklare att ta sig hem för honom? En win-win situation kan man säga.

Jag är alltid väldigt omtänksam.  

Puss! Hjärta 
    Jag vet. Puss på dig med....heartbeat.gif
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-09 22:53:04 följande:
    Usch vad jobbigt med huvudverk.
    Ja, fy för helvete, finns ju bara en fördel med det. Med huvudvärk.....men men !!!
  • Anton Chigurh
    I Rose I skrev 2013-01-09 23:10:17 följande:
    Det är inte huvudvärken eller att somna som är problem utan att få natten att bli morgon och därimellan överleva alla drömmar som inte vill lämna en ifred.
    Här kommer en blöt puss och en redig kram, Rose, jag tycker synd om dig....Hjärta
Svar på tråden Trash-tråden