Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

och skrev 2012-10-01 18:19:02 följande:
    Ja.

Det regnar också.

det hade jag märk haha
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-01 18:48:20 följande:
    Märkligt vad många män som verkar ha sett den typen av film. Kvinnan med stora brillor alltså. Städskåpsdetaljen är dock ny.
    Själv har jag ju precis drabbats av glasögonbehov så nu kan jag väl också testa det där. Bolle med briller alltså.  
    Bra att jag kan leverera en ny detalj, du kanske kan doktorera i porrfilm med kvinnor som bär stora brillor (alltså inte solglasögon) suger kuk och tar satsen över linserna.....undrar vad avhandlingen skulle kunna ha för titel...

Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-01 19:06:27 följande:
    "Porr sett med nya ögon" naturligtvis.
    låter bra mkt bra...måste finnas en problematisering i själva titeln, nå´t som ger akademiska stofiler stånd...

typ..spermasprut i ansiktet vs. stora brillor
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-01 19:33:58 följande:
    "Porr sett med nya ögon. Glasögon; framtidens bröstförstoring?"
    Så, nu har den en akademisk formulering. 
    det var duktigt Agri!
  • Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-01 19:33:58 följande:
    "Porr sett med nya ögon. Glasögon; framtidens bröstförstoring?"
    Så, nu har den en akademisk formulering. 
    Porr sett med nya ögon. glasögon som budgetalternativ till bröstförstoring
  • Aynrand
    PrimitivMan skrev 2012-10-01 20:03:31 följande:

Kvinnor med glasögon i porrfilm är väl rätt förekommande. Speciellt sekretarstuket. Men fan vet om varken glasögonsprut och avsugningar i städskåp direkt är några standardscener.

Personligen undrar jag hur handlingen gick till för att få till en städskåpscen. Skulle mannen hämta dammsugaren och hittade en sugande dam istället? Eller gick kvinnan till städskåpet och fann en man med gigantisk ståkuk. "oops. Här behövs det minsann sugas av". Givetvis är den första reaktionen när man hittar en främmande person i städskrubben är att ha sex.

Sen vill jag gärna veta om det var typ uggleglasögon eller kattglasögon. Hmm funderar på vilket som känns stilistiskt bäst grepp att använda. Uggle-glasögon ger bättre sprutyta men kattglasögon känns lite mer kinky av någon anledning.
    Hmm minns jag rätt så gömde de sig där, gubbens fru bakade på dörren på utsidan och undrade vad han höll på mig...hon sög och han sa att han var på toa...jag minns mkt väl det hela var lite barock.....
  • Aynrand

bankade....gjorde hon

• Aynrand

nu skall jag duscha och raka mig

• Aynrand
    Agridulce skrev 2012-10-01 21:53:55 följande:
    Otroligt avancerad men ändå komplicerad plot.
    Var den fransk kanske?? 
    ja den var fransk...en porr parodi a James Bond.....vilke blev James bande (james har stånd alltså haha)

Svar på tråden Trash-tråden