Inlägg från: Anton Chigurh |Visa alla inlägg
  • Anton Chigurh

Trash-tråden

Aynrand skrev 2013-01-14 10:30:12 följande:
    beskåda min storhet och manlighet....läs min sidfot!
    mkt bra citat om ni frågar mig!
    haha
    Aynrand !!!

Jag tyckte om dig innan. Mycket. Väldigt mycket. Det gör jag inte längre. Nu älskar jag dig......
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-18 18:31:13 följande:
    Jag skulle behöva bli ordentligt genomknullad av en man med en gigantisk kuk.

Som alternativ
    skulle någon kunna få servera mig ett glas vin. 
    Gigantisk vet jag inte, men jag kan be en kompis till mig att ta kontakt, Älskling,Hjärta vill du hellre ha ett glas vin, eller två, eller kanske tom mer än så, betydligt mer än så, har jag nog en bubbla stående på vinden med nåt odefinierbart i, men silar jag det tre- fyra gånger genom ett kaffefilter kan vi nog med gott samvete kalla det för vin. 

Om det alternativet tilltalar damen ???
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • Anton Chigurh
    lille Birger skrev 2013-01-19 12:13:45 följande:
    Anton, vad tyckte du om tjejen i solbrillorna?
    Fin, Birger, mycket fin. Som vanligt när det är du som levererar...
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-19 22:00:03 följande:
    Du är en snåljåp, Anton.

Förväntar dig att få ligga, men är inte beredd att lägga en enda krona på mig i underhåll.

Behandlar du din bil likadant? Svar nej.

Kaffefilter är då fan allt annat än gratis. Och jag hade tänkt offra 3, kanske till och med fyra stycken, enbart för din skull, Älskling.Hjärta  Så det så !!!

Min bil har oljefilter i motorn, inte kaffefilter, så jämförelsen haltar en aning..... 
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:29:42 följande:
    Jag har tråkigt...
    Du kan ju alltid titta på "Plutonen" !!!
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-01-19 22:07:34 följande:
    Själv så skulle jag spendera en hel flaska med Prosecco som jag har i kylen.Skål
    49 spänn för en 37:a, Ulf.....men jag gissar att du har stulit denna flaskan på en av dina otaliga utlandsresor !!!
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 22:54:16 följande:
    Obestämd
    Nej.

Jo.
  • Anton Chigurh
    ulfsas skrev 2013-01-19 23:08:41 följande:
    Såklart, gratis är gottSolig

Nej, nu skall jag, till skillnad från er slöfockar, ut på Garbo ikväll. Café opera igår. Lite av två världar detta. Kul.

Skål 
    Önskar dig en riktigt jädra trevlig kväll, Ulf...Glad  Skål
  • Anton Chigurh
    Elle Se Sent skrev 2013-01-19 23:02:57 följande:
    Samma med min mus!
    Hmm, Maria !!!   Nu tycker jag du tar och tittar på "Plutonen" för nog fan för att du har fått datorhelvetet tillbaka.

Eller ???

Det där du håller på med här är inte snällt. Inte snällt alls. 
  • Anton Chigurh
    och skrev 2013-01-19 23:23:17 följande:
    Det är mer än egentillverkade filter av gamla använda strumpor, och det lär smaka godare, så jag tackar nog hellre ja till Ulfs erbjudande.

Sorry, Anton. 
    Ulf är inte hemma i kväll, så du får nog hålla tillgodo med mitt årgångs-vin. Älskling.Hjärta Full skall jag se till att du blir i alle fall. Det lovar jag...
Svar på tråden Trash-tråden