Inlägg från: lille Birger |Visa alla inlägg
  • lille Birger

Trash-tråden

och skrev 2013-06-24 21:54:09 följande:
    Jag ska bli lesbisk igen. Och jag har precis öppnat en flaska körsbärsvin. Kan inte någon göra mig sällskap?
    Den här tjejen kan komma med sin genomskinliga trosa:

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-24 22:43:58 följande:
    Jag vill inte dissa Birgers kvinnor men varför har nästan alla så fult hår?
    De är för lata för att ta hand om sitt yttre, förutom rumpan.
  • lille Birger

NG, vad tycker du om den här tjejens stil:

?

• lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-24 22:56:10 följande:
    Jag gick till mataffären med buttplug idag. Det var oerhört trevligt.
    Vad händer om du träffar en snygg kille vid de där tillfällena?
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-24 23:00:43 följande:
    Gud vilken inredning, vilket överkast, vilket hår...
    Vad tycker du själv Birger?
    Jag håller med om överkastet och håret, inte så snyggt. Men hon har snygg kropp, väldigt fylliga lår.

• lille Birger
    och skrev 2013-06-24 23:38:52 följande:
    Kan du inte lägga in en bild till mig? Jag behöver piggas upp.
    Den här killen är en av de absolut bästa tungviktsarmbrytarna just nu.

Han till höger alltså.
  • lille Birger
    och skrev 2013-06-25 00:03:02 följande:
    Han har väldigt fina armar. Fast fel kön.
    Här kommer en bild på en intellektuell kvinna med glasögon och en mer lössläppt tjej:

Hon med glasögonen har inte lika utmanande smink som den andra. Glasögontjejen kanske är mer av en plugghäst och hon till höger en partyslampa.

• lille Birger
    och skrev 2013-06-25 00:16:40 följande:
    Vems rumpa föredrar du?
    Svårt att säga eftersom båda har bra kvalitéer. 
    och skrev 2013-06-25 00:16:40 följande:
    Jag tror att hon till vänster är lite mer slampig när det kommer till kritan. 
    Det kan stämma eftersom hon på den här bilden visar sig ha en tatuering på höften: Förvånad

Det kunde man inte tro om henne!

• lille Birger
    och skrev 2013-06-25 00:29:50 följande:
    Väldigt förvånande.  

Fast ingen av dem är mörkhårig. 
    Här är i så fall en charmig tjej:

• lille Birger
    Trust me skrev 2013-06-25 18:09:39 följande:

När jag hör kvinnor prata om hur en man ska vara så hör jag det här ungefär:
    Han ska vara stor och stark men med mig ska han bara vara mjuk och snäll. Förutom ibland då han ska vara bestämd och dominant men utan att köra över mig. Fast i sängen ska han vara en riktig man som kan ta mig med storm och ibland svepa iväg med mig så jag känner mig som världens drottning. Inte så jag blir satt på piedestal utan vi ska vara jämlika men han ska såklart se till mina kompetenser och enbart stötta mig på de områden jag behäver. Intelligent ska han vara och gärna mer intelligent än jag. Mindre intelligenta män måste kompensera och blir bara jobbiga. Lite mer intelligent men aldrig så han blir dryg och ser ner på mig. Intelligent och empatisk så han använder sin intelligens för att hjälpa mig. Empatisk måste han vara så han kan förstå mig och mina behov. Finns inget värre än egoistiska män som bara tänker på sig själva. Inte så att jag vill ha en toffel för det är viktigt att han har egna intressen och ett eget driv men det får ju inte bli hans enda intresse i livet för det måste ju vara vi och vårt liv.
    www.familjeliv.se/Forum-26-175/m70294808.html
  • lille Birger
    Nice Girl Wrong Place skrev 2013-06-26 17:42:44 följande:
    "Rätt känsla" kan väl vara vad som helst. Beror på hur man definierar både rätt och känsla.

Jag har testat sex i alla dess former under nästan alla dess omständigheter och har nu kommit fram till vilken form och under vilken omständighet jag föredrar det och varför
    Är det sånt här sex du gillar:

?

Svar på tråden Trash-tråden