Inlägg från: Aynrand |Visa alla inlägg
  • Aynrand

Trash-tråden

Kakaa skrev 2012-10-03 08:39:44 följande:
    Bilar ligger inte i mitt intresse, däremot den där röven fick mitt lilla flickhjärta att skutta. 

Och tack för välkomnandet.  
    haha
    jag menade att alla är välkomna precis som TS formulerat det .
    Har haft P1 i bakgrunden där det berättades att var tredje Rom diskrimineras på bensinstationer runt om i Sverige genom att vägra hyra ut bilar till dem.......
    det finns några bilintresserade här inne med....men intresset för rumpor tycks vara lite större!
    {#emotions_dlg.djavulsk}
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-03 08:47:03 följande:
    kommer det några fler rövbilder lr? Man´s stjärtar går finfint också.. Och nej, detta betyder inte att det är ok att länka till en bild på farbror Bernards 60åriga gubbstjärt. :( 

funkar säkert och du lär bli bästis med de andra kvinnorna där inne.

ja nu var det dags att ta sig till jobbet!

Ha en underbar dag alla trashare!
    Faith is confirmed by the heart, confessed by the tongue, and acted upon by the body- Benjamin Franklin
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 08:49:00 följande:
    Jag läste just samma sak i DN.

Du har väl lyckats kombinera både bilar och rumpor Aynrand?
    ...Och bilar och kukar. 
    Kukar är ju din avdelning NG
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-03 08:50:15 följande:
    Ja, någon romer är jag inte.. Men hade inte fått hyra en bil iaf, inget körkort lr ens någon lust till att skaffa. :D Jag satsar på att få sådana där smäxiga Arnold Swartsnegger lår ist. 

Mja mjo.. jag har iofs alltid sagt att om jag skall ha bil så skall det vara en matt-svart lackad ford mustang 62:a .

fast kan lika gärna ta en en bajsbrun ful liten saab v4:a också.

Rumpor är magiska..  
    en bilnörd verkar du vara med haha
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 08:51:57 följande:
    Förvånad
    Du är en fin flicka NG!

Nu måste jag iväg!
  • Aynrand
    Kakaa skrev 2012-10-03 09:03:22 följande:
    Dem enda rumpbilderna jag har är på min egna röv.. och då är dom inte fina, men jag kan ge dig en otroligt sexig bild på alla kvinnors våta dröm, String-Emil! (jag säger ifrån mig allt ansvar för era reaktionenr utav denna bild såsom, spyor, hulkningar, magknip) 

kan man bli annat än lite förtjust?
    Ja Stringemil...det var länge sedan...ärketypen av en sk tysk sexig snubbe haha
  • Aynrand

Folk trodde ofta jag var en tjej när jag var barn och ända till jag var 13 eller 14...

jag antar att det gjorde mig till en hen...jag har dock ingen mikropenis

• Aynrand
    HonHarPlattMage skrev 2012-10-03 15:00:52 följande:
    Ja, du har rätt: jag börjar bli lika ohövlig som Och.Skäms Förlåt Anton!  Det bara flög ur mig. Rynkar på näsan

Som plåster på såren kan jag bjuda på en bild på en tjej i bikini:
    hon är photoshopad, är nog smalare nertill i verkligheten tror jag

Hallå där inne!!!? hur mår ni?
  • Aynrand
    Nice Girl Wrong Place skrev 2012-10-03 15:23:22 följande:
    Jag vet varför.
    På grund av dina ögon. Det måste vara därför, du har väldigt vackra ögon och på ett barn kan jag tänka mig att det blir något "gulligt" över det, som förknippas med femininitet.

Nej du har en makropenis. 
    jag hade nog ganska feminina drag helt enkelt.....inte så mkt att göra åt....

• Aynrand

jag gillar när det är många rumpbilder här inne
    kolla vilken fin klänning hon har

Svar på tråden Trash-tråden