• Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Det händer mig ofta (och med dåligt samvete) att jag trashar en tråd med snack om sex, mat, musik eller kanske Gaddafi när TS tänkt sig att tråden ska handla om något helt annat. Sidospår kan visserligen vara relevanta och rent av nödvändiga fär trådens ämne, men ibland är de just bara sidospår. 

Här är tråden, där vi följer alla dessa sidospår, oavsett ämne. Alla är välkomna, det enda kravet är att du har ett sidospår... Solig    

• Svar på tråden Trash-tråden
  • Anton Chigurh
    och skrev 2012-10-21 13:35:09 följande:
    Ja.

Jag har redan börjat med välkomstmiddagen. Det blir vita bönor i tomatsås. Samt isvatten.  
    Som jag har längtat efter det, du är en riktigt kvinna, PM skulle bara veta vad han missade. Vita bönor i tomatsås efter en lång, skräckinjagande, hemskt jobbig och dessutom fruktansvärd strapats på Nordpolen. Med isvatten till.

Kan det bli bättre !!!
    The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.
  • och
    Anton Chigurh skrev 2012-10-21 13:41:06 följande:
    Som jag har längtat efter det, du är en riktigt kvinna, PM skulle bara veta vad han missade. Vita bönor i tomatsås efter en lång, skräckinjagande, hemskt jobbig och dessutom fruktansvärd strapats på Nordpolen. Med isvatten till.

Kan det bli bättre !!!
    Nej. Det blir inte bättre.

www.familjeliv.se/Forum-9-191/m67197126.html

Har du masserat min rygg till exempel? Eller skickat iväg Maria och mig på Spa? Eller för den delen lyssnat när jag har velat prata om mina intressen?  

The hard way is the right way.
  • lille Birger
    lille Birger skrev 2012-10-21 13:27:25 följande:
    Hojta dock till först, så att nallen får en chans att flytta sig. Nalle
    Så att han inte kläms fast mellan benen alltså. Nalle
  • Nice Girl Wrong Place
    Agridulce skrev 2012-10-21 13:19:59 följande:

.......sa hon med klubban i munnen.....
    Ja, det finns inte plats för annat där inte!!!
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • Nice Girl Wrong Place
    och skrev 2012-10-21 13:45:46 följande:

Har du masserat min rygg till exempel? Eller skickat iväg Maria och mig på Spa? Eller för den delen lyssnat när jag har velat prata om mina intressen?  

Menar du mig?
    Ja, han borde verkligen bjuda oss på en Spa-weekend.
    Men jag har alltid uppfattat vår fine Anton som snål.

Låt oss finna en sugar daddy. Genast! 
    'Come to the edge', He said. They said, 'We are afraid'. 'Come to the edge' He said. They came, He pushed them...and they flew.
  • PrimitivMan
    Agridulce skrev 2012-10-21 13:24:57 följande:

Men jag ÄR oskyldig. På riktigt faktiskt! Alla andra postade ju bilder på sina munnar. Bara för att de är så förbannat dekadenta och fotar sina munnar med någonting i. Jag skulle aldrig låta något annat än vatten besudla mina oskuldsfulla jungfruläppar.
    Fy dig PM som ens kan antyda något annat. Du vet hur prydlig jag är.

Kunde väl tänka mig att du skulle säga att du är oskyldig. Kanske ett riktigt svårt fall det här. Självinsikt är första steget till bättring.

Att vara prydlig är alls inte i något motsatsförhållande till att vara en skamlös liten slyna. De värsta slynorna är oftast de utåt mest prydliga. De behöver dock väldigt mycket mer övertalning innan de erkänner sitt rätta jag.

Fast nu talar jag givetvis i allmänna termer. Inte skulle jag insinuera att någon i den här tråden skulle vara en slyna. Allra minst du allra finaste Agri {#emotions_dlg.flower}. Här finns bara fina oskyldiga, snälla och lydiga flickor givetvis.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • PrimitivMan

Har inte Anton pratat om det här med att svälja och ta den i tvåan? Det är alltså inte något av dina intressen? Hmm, illa.
    Is sex dirty? Only if it's done right
  • Nice Girl Wrong Place
    PrimitivMan skrev 2012-10-21 14:19:12 följande:

Kunde väl tänka mig att du skulle säga att du är oskyldig. Kanske ett riktigt svårt fall det här. Självinsikt är första steget till bättring.

Att vara prydlig är alls inte i något motsatsförhållande till att vara en skamlös liten slyna. De värsta slynorna är oftast de utåt mest prydliga. De behöver dock väldigt mycket mer övertalning innan de erkänner sitt rätta jag.

Fast nu talar jag givetvis i allmänna termer. Inte skulle jag insinuera att någon i den här tråden skulle vara en slyna. Allra minst du allra finaste Agri {#emotions_dlg.flower}. Här finns bara fina oskyldiga, snälla och lydiga flickor givetvis.
    Det där är en teori som jag ofta hör men faktiskt inte tror på.
    Det är mer en fantasi män har.
    Den ordentliga, prydliga kvinnan som också är en slampa. Kontrasterna. Och kvinnor "rättar sig" efter dessa. För många män tänder på det.
    Möjligtvis för att någon underliggande moral och det inlärda beteendet gör att det då känns mindre fel och fult att kalla henne skamlös slyna. Innerst inne alltså. För att man även ser den andra sidan och då känns det mer "ok". 
    Jag inser att mitt korta resonemang har många potentiella "men", men jag orkar inte gå in djupare just nu.

Och en definition av pryd och slyna, behövs också. 
  • Anton Chigurh

Lite blommor då för fan. Helt utan anledning.

Är du nöjd nu då ???

The dumber people think you are, the more surprised they're going to be when you kill them.