Inlägg från: Nice Girl Wrong Place |Visa alla inlägg
  • Nice Girl Wrong Place

Trash-tråden

Yoyna skrev 2011-12-12 10:12:51 följande:
    God morgon!

Det ska inte vara ägg i våfflor!!!! Iaf inte om de ska bli frasiga. I köttbullar ska det inte heller vara ägg, då blir dom torra. Säger farmor å då är det så!

Jag vill oxå ha sol å varmt!

Sitter å slår in tusen julklappar och vill bara fly... Puss på er!
    Haha...bra med farmödrar. Man utgår alltid från att de äldre har rätt.

Aynrand bara ljuger för er. 30 grader och sol är det endast i hans kalsingar.

Jag har inte köpt en enda julklapp. Mentalt har jag köpt allt, men gör det i vanlig ordning typ dagen innan. Jag vet inte varför, men det har blivit en Mariansk tradition.
    Och vissa saker beställer jag på nätet. Men gillar inte julklappshysterin alls.    
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    lille Birger skrev 2011-12-12 11:11:54 följande:
    Ja, tänk att ha henne ståendes på knä sådär på julbordet.

Aynrand har en bra aptitlig bild på ett liknande tema i sina starka bilder.
    Kolla.
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-12 11:36:21 följande:
     ja solen skiner i mina kalsonger och det är faktiskt till och med varmare än så där....

Ja när din k*k faktiskt behagar stanna där inne...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Yoyna skrev 2011-12-12 11:43:23 följande:
    NG, ja farmödrar är bra! Utan henne skulle jag inte ha stått å rullat 200 köttbullar varje jul...

BJ, men kom igen! Nu får till och med du (och din mamma) skräpa dig/er! Våfflor äter man väl för fan inte för att det är nyttigt!!!!

Och: kan inte du komma hit å skjuta lerduvor nångång? Anton kan få titta på...
    Utan henne?
    Nu hänger jag inte med, är du köttbullsexperten i familjen alltså? 
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Anton Chigurh skrev 2011-12-12 13:12:05 följande:
    God middag, Min ÄLSKLING. Solig

Jag tänkte faktiskt först ta min Smith & Wesson, 629:an,alltså, det innebär kaliber .44 Magnum, men sen tänkte jag : Vad faen, så jävla farligt var det iaf inte, jag menar, tom Maria kan snurra till det ibland, inte ofta, men det händer, så efter att ha funderat en stund kom jag fram till att det fick räcka med Rugern, vilket innebär att straffet utmättes med ett kaliber 357 Magnum-vapen. Inte alls så kraftigt som 44:an, det skall erkännas, med jag använde dock hålspets ammo, så resultatet blev iaf till belåtenhet.

Det gjorde ont som helvete. 

Extremt sällan menar du Anton...
    Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-12 15:28:44 följande:
    samma fenomen som i usa där de fattigaste väljer utflippade namn till sina barn typ fabulous ...
    är det du som skriver anonymt om white trash namn?

Haha nej...
    För jag skämdes lite eftersom min dotter faktiskt har ett mycket engelskt namn med ett svenskt efternamn. Men jag har ju en bra orsak tycker jag, hon är ju född i ett engelsktalande land till en engelsktalande man och det var ju han som valde namnet...

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    Aynrand skrev 2011-12-12 15:38:05 följande:
    det är klart, mina barn har också utländska förnamn, franska förnamn...vilket är logiskt ju.
    Mm vi är som vanligt mycket logiska.

Eau de Salope
  • Nice Girl Wrong Place
    MrsAssault skrev 2011-12-12 16:48:49 följande:
    Mitt barn kommer ha värsta trashnamnet, men alltså det går ju inte att ta ett svenson-namn till en mörkhyad, det blir feeeel. Nils? Jörgen?
    Där håller jag INTE med.
    Tänker på Olle i idol.
    Tycker det är ascoolt med "malplacerade" namn. Fast inte Jörgen kanske haha...
    Eau de Salope
Svar på tråden Trash-tråden